Rolkooi series 3 88 pick up
-
Larosaurus
Rolkooi series 3 88 pick up
Heeft iemand informatie over een rolkooi voor een series 3 88 pick up, Links, foto's tekeningen, alles is uiteraard welkom teneinde de juite keuze te maken. P.s. het moet zelfbouw worden.
-
Dick Kruijt
Re: Rolkooi series 3 88 pick up
Ik heb een rolkooi van Etienne Richter (x-treme4x4.com) op m'n series III pick up staan. Prachtig en uitermate stevig. Je mag komen meten + foto's maken als je wilt (Nieuwegein). Je kan natuurlijk ook Etienne even bellen of ie een "kale" kooi kan leveren, hij heeft 'm nu in de computer staan. Dus wellicht kan dat tegen een aantrekkelijke prijs. Bijzonderheid aan de kooi is dat de snorkel is geintegreerd in de rechter voorpoot.
Groet, Dick
Groet, Dick
-
Hulk
Re: Rolkooi series 3 88 pick up
Ik heb in mijn series 1 een kooi staan die er ooit door een vorige eigenaar in gezet is.
Ik weet zeker dat hij niet origineel van een series 1 is het deel net achter de stoelen staat namelijk 20/25 cm achter de stoelen. Voor de rest is het een hele rolkooi gelast op het chassis
Om dat ik van plan ben hem eigenlijk niet in het terrein te gaan mishandelen ga ik m eruit halen.( en dan op marktplaats/prikkersmarkt te zetten)
Wie weet bespaar je je zelf een hoop tijd en moeite.
Het best is dat je dan wel even komt meten.in Kamperveen ( net onder Kampen )
Over de prijs worden we het dan wel eens.
Vico van Hulk en Druppie
Prikpagina "In Tenebris Lucens"
Ik weet zeker dat hij niet origineel van een series 1 is het deel net achter de stoelen staat namelijk 20/25 cm achter de stoelen. Voor de rest is het een hele rolkooi gelast op het chassis
Om dat ik van plan ben hem eigenlijk niet in het terrein te gaan mishandelen ga ik m eruit halen.( en dan op marktplaats/prikkersmarkt te zetten)
Wie weet bespaar je je zelf een hoop tijd en moeite.
Het best is dat je dan wel even komt meten.in Kamperveen ( net onder Kampen )
Over de prijs worden we het dan wel eens.
Vico van Hulk en Druppie
Prikpagina "In Tenebris Lucens"