gas inbouwen
-
cheij
gas inbouwen
Hallo allemaal,
Kan je zomaar gas in een v8 3.5L inbouwen. Hoe zit het met de compressie en afstelling?
Wie weet evt een goed bedrijf die dat kan.
Groet,
En alvast bedankt voor het terug mailen.
Kan je zomaar gas in een v8 3.5L inbouwen. Hoe zit het met de compressie en afstelling?
Wie weet evt een goed bedrijf die dat kan.
Groet,
En alvast bedankt voor het terug mailen.
-
larosaurus
Re: gas inbouwen
Mijn v8 gaat volgende week aan het gas, heb volgens mij een keurig bedrijf gevonden, 120 ltr tank met inbouwen afmelden kenteken aanpassen etc. 1000 euri incl. Zuid limburg by the way. Ik vind dat niet te duur, maar denk dat dat op meerdere plaatsen voor deze prijs kan. Ik kan je vraag technisch gezien niet beantwoorden, maar vraag me af of een V8 uberhaubt zonder gas kan. Rijdt nu een weekje zonder en kan welhaast faillissement aanvragen vanwege het benzineverbruik.
-
bram-rrc
compressie??
Je kan zo gas in (laten) bouwen.
Gasboer stelt hem af op gas, benzine afstelling veranderd niet.
Je kan zo gas in (laten) bouwen.
Gasboer stelt hem af op gas, benzine afstelling veranderd niet.
-
Eric_1
Die prijs klinkt inderdaad netjes. Waar in zuid-limburg is dat als ik vragen mag?
-
Wim Janssen
Autoservice R&R in Geulle. Heb ik mijn installatie ook gekocht en zij hebben de keuring en afstelling verzorgd.
groeten
Wim Janssen
groeten
Wim Janssen
-
G-men (gargamel)
Gas gaat probleemloos op de V8. Je kunt inderdaad voor 900-1000 Euro klaar zijn als je een AMVL systeem neemt op de twee SU of zeniths.
Ik heb zelf heb een edelbrock (weber 500) carbutrateur erop zitten, en dan wordt het wat duurder. ook omdat ik graag een Impco systeem wilde.
Afstelling hebben we niets aan veranderd, hij loopt er perfect op. Wel merk je dat ie op benzine een beetje meer agile is als op gas, maar het rijdt prima.
Zorg wel dat je ontsteking (afstelling) en bougie/bougiekabels in orde zijn. Ik heb het zelf laten plaatsen bij RSWouda in wormerveer, aanrader als het een beetje in je buurt is.
Een tank van 100 Liter of hoger is aan te raden, zeker aan te raden met deze V8. Een 100ltr tank past perfect op de plaats van een zijbankje.
Qua verbruik zit ik op LPG ergens rond de 1:4,5. Op benzine was dat 1:5,5.
Mvg, Gerrit
Ik heb zelf heb een edelbrock (weber 500) carbutrateur erop zitten, en dan wordt het wat duurder. ook omdat ik graag een Impco systeem wilde.
Afstelling hebben we niets aan veranderd, hij loopt er perfect op. Wel merk je dat ie op benzine een beetje meer agile is als op gas, maar het rijdt prima.
Zorg wel dat je ontsteking (afstelling) en bougie/bougiekabels in orde zijn. Ik heb het zelf laten plaatsen bij RSWouda in wormerveer, aanrader als het een beetje in je buurt is.
Een tank van 100 Liter of hoger is aan te raden, zeker aan te raden met deze V8. Een 100ltr tank past perfect op de plaats van een zijbankje.
Qua verbruik zit ik op LPG ergens rond de 1:4,5. Op benzine was dat 1:5,5.
Mvg, Gerrit
-
mksIII
Ik ben zelf in Oosterhout geweest, ongeveer 900 euro's, dwars tussen achterbankjes 120 liter!
Bedrijf (dat ik niet met naam zal noemen) heeft ervaring met landrovers.
gr Mischa Kienhuis
Bedrijf (dat ik niet met naam zal noemen) heeft ervaring met landrovers.
gr Mischa Kienhuis