prikkers-transport (Groningen-Spijkenisse)

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Art1

prikkers-transport (Groningen-Spijkenisse)

Bericht door Art1 »

wie komt er binnenkort? (komende weken) vanuit groningen naar omgeving rotterdam? Ligt daar een bumper van 110 welke zooo mooi zou staan....
Art1

Re: prikkers-transport (Groningen-Spijkenisse)

Bericht door Art1 »

Oh ja, koeken, koffie, licht alcoholische dranken zijn ruim voorhanden uiteraard..
neef Henk

Bericht door neef Henk »

Dit weekend zit ik in Ter Apel (zoals velen ) en ik moet ergens in juni nog naar Rotjeknor dus als ik wat kan helpen dan hoor ik het wel.

Groeten neef Henk
06 45196438
Art1

Bericht door Art1 »

Hoi neef H,

Helaas wil de verkoper dat bij hem word afgehaald..vrees dat ikzelf toch maar ga halen..
Wel bedankt voor het aanbod!

Gr, Art
Johan

Bericht door Johan »

Ben dagelijks in Groningen en 3 juni in Zwolle. helpt dat ?
Art1

Bericht door Art1 »

hoi,
Had gekund, waare het niet dat ik pas savonds laat in zwolle kan zijn, je bent wel bereid bumper op te pikken bij de oude eigenaar? plaatsje ligt rechts boven groningen..
Remco Vegting

Bericht door Remco Vegting »

Hoihoi,

Ik kan hem eventueel wel even ophalen bij de oude eigenaar. Ik kom ook nog wel met enige regelmaat ergens in de randstad, maar anders staat ie prima bij mij onder de carport in Nieuwe Pekela tot iemand hem rustig op kan komen halen.

Ik werk in ieder geval in Zwolle (is al een stukje jouw kant op), maar heb ook familie in Amstelveen en Capelle a/d IJssel :-)

Groetjes,

Remco
Little Landies
vollenga

Bericht door vollenga »

Hoi Art,

Ik moet in de eerste week van juli een dag naar Delfzijl, dan kan ik de bumper meenemen. Aangezien ik ook in Spikecity woon, moet dat met afleveren toch niet zo veel problemen opleveren zou ik zeggen!!

Groetjes,

Ron Vollenga
Die nu al uitkijkt naar die dag om een paar uurtjes heerlijk te rijden in de Range!
Art1

Bericht door Art1 »

hee,

Klinkt fantastisch, eigenaar woont in Aduard, links van groningen.. Als je hem daar zou willen ophalen zou fantastisch zijn!! Laat even weten wanneer je daar heen gaat, kan ik contact met de eigenaar opnemen om e.e.a. af te stemmen.
maxor

Bericht door maxor »

Art1 (en vollenga):
Ik woon zelf ook in Spijkenisse en wist niet eens dat er toch wel een aantal prikkers daar ook zitten
Wat rijden jullie en waar in Spijkenisse wonen jullie ergens?

Groeten,
Sander-met-90-en-109
Art1

Bericht door Art1 »

ola,

Ik niet spijkenisse, echt nooit nie..haha, Zit in hellevoetsluis en rij bijna een 83r 110 rhd.

Grt, Art
Hans 109

Bericht door Hans 109 »

Hoi,

Ik ben Spijkenisse ook ontvlucht en woon nu in Hellevoet.

In de garage staat een SIII 109 D

mvg Hans
Plaats reactie