Heren, dames
Binnenkort ga ik mijn blok wisselen. (109 SIII).
Als het oude eruit is heb ik tijdelijk een zee van ruimte om de buitenkant van het schutbord en voetenbakken eens goed te behandelen.
En in het kader van "grijp je momenten" wil ik daar iets mee. Ik weet alleen niet wat Wie heeft een goed idee? Zelf denk ik aan roestwerende verfsoorten maar wellicht bestaan er veel verstandigere oplossingen.
Alvast bedankt voor het meedenken.
schutbord buitenkant behandelen
-
Richard78
Re: schutbord buitenkant behandelen
Ik had net dit bij een ander draadje geschreven:-)
[www.prikpagina.nl]
Richard78
[www.prikpagina.nl]
Richard78
-
peter z
grijp je kans om ontdreunings plaat aan te brengen.
zelf heb ik 1.5cm dik transportbandrubber er in gemaakt en dat maakt heeeeeeel veel uit
peter z
zelf heb ik 1.5cm dik transportbandrubber er in gemaakt en dat maakt heeeeeeel veel uit
peter z
-
Wicky de Viking
peter z schreef:
>
> grijp je kans om ontdreunings plaat aan te brengen.
> zelf heb ik 1.5cm dik transportbandrubber er in gemaakt en
> dat maakt heeeeeeel veel uit
Dat geloof ik dat zoiets veel uitmaakt, met een scheef oog heb ik inderdaad al gekeken naar zelfklevende "anti dreunplaten". Alleen ben ik bang voor roestvorming onder zo'n dreunplaat. Is deze angst terecht?
>
> grijp je kans om ontdreunings plaat aan te brengen.
> zelf heb ik 1.5cm dik transportbandrubber er in gemaakt en
> dat maakt heeeeeeel veel uit
Dat geloof ik dat zoiets veel uitmaakt, met een scheef oog heb ik inderdaad al gekeken naar zelfklevende "anti dreunplaten". Alleen ben ik bang voor roestvorming onder zo'n dreunplaat. Is deze angst terecht?
-
peter z
alles is vergankelijk
wil je een kort en plezierig leven of een lang en zeer luidruchtig leven van je land rover?
goede menie er onder en de platen goed aanbrengen dan dient het jou tijd wel uit
tegen de tijd dat het doorgerot is is A: de olie op. B auto rijden met onze vervuilende bakken zo duur in belasting dat je niet meer wilt rijden. of C: simpel weg niet meer toegestaan zo als nu al in sommige grote steden!
peter z
wil je een kort en plezierig leven of een lang en zeer luidruchtig leven van je land rover?
goede menie er onder en de platen goed aanbrengen dan dient het jou tijd wel uit
tegen de tijd dat het doorgerot is is A: de olie op. B auto rijden met onze vervuilende bakken zo duur in belasting dat je niet meer wilt rijden. of C: simpel weg niet meer toegestaan zo als nu al in sommige grote steden!
peter z