LaRo 88 III start niet meer!

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Hans

LaRo 88 III start niet meer!

Bericht door Hans »

Vanmorgen mijn LaRo 88 III bjr 74 uit de garage gereden. In 1x starten en naar buiten. Na een halfuur zal ik hem weer naar binnen rijden, niets. Startmotor draaide wel rond, maar motor sprong niet aan. Al heel snel ging de startmotor steeds langzamer rond en leek het wel of de accu's leeg raakten. Uiteindelijk geprobeerd achter een andere auto aan te slepen. 2e versnelling oplaten komen, maar motor sprong niet aan. Weer terug thuis liep de benzine via het luchtfilter naar beneden op straat .... Met vereende krachten de LaRo weer naar binnengeduwd. Ik heb het luchtfilter compleet eraf gehaald incl slang en buis naar de carburateur. Alles schoon en droog gemaakt en toen een proefstart gedaan zonder filtergebeuren. Ik zag nu omdat de filterbuis niet gemonteerd was dat bovenuit de carburateur de benzine eruit spoot. Bovendien viel mij op dat ik geen benzine zag zitten voor het benzinefilter, wat normaal wel het geval is.

Heren/dames techneuten (ik zelf ben het namelijk niet, geniet alleen van het rijden en poetsen ermee) wat kan mijn probleem zijn? Brandstofpomp kapot? Carburateur verzopen?

Ik hoop dat het iets is wat ik zelf kan maken anders ben ik genoodzaakt hem op te laten halen.

Groeten Hans - Helmond (Brouwhuis)
Frans Bonnes

Re: LaRo 88 III start niet meer!

Bericht door Frans Bonnes »

Bart woont in Helmond en repareert Landrovers.

Misschien wil hij er eens voor je naar kijken.

Zal nog even zijn e-mail adres zoeken, misschien reageert hij zelf ook nog wel.

fb
Frans Bonnes

Even zoeken op deze site en je zult zijn mail adres wel vinden.

[home.planet.nl]

fb
martin series III-88

Bericht door martin series III-88 »

controlleer je ontsteking eens...die staat mogelijk te vroeg.....

succes Martin
Frans Bonnes

Denk eerder dat de vlotter blijft hangen / lek is.

Maar daar moet hij niet zelf aan beginnen als hij nog nooit zoiets gedaan heeft.
Vandaar mijn opmerking om naar Bart te gaan.

fb
Hans

Bericht door Hans »

Dank voor je zeer snelle reactie. Mijn verhaal ook al doorgemaild naar Bart te Helmond, maar nog niets gehoord (vakantie?)
Ik wacht het maar even af voordat ik hem af laat slepen en misschien veel (onnodige) kosten ga maken .....
Misschien dat er iemand anders uit de buurt een deskundige blik onder de kap wil werpen?

HansFrans Bonnes schreef:
>
> Bart woont in Helmond en repareert Landrovers.
>
> Misschien wil hij er eens voor je naar kijken.
>
> Zal nog even zijn e-mail adres zoeken, misschien reageert hij
> zelf ook nog wel.
>
> fb
Plaats reactie