roemenie

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
larolover

roemenie

Bericht door larolover »

Dit Bericht heb ik geplaatst met mijn pda , zo hier en daar heb ik verbinding met her internet.
Ik heb er nu 3500 km achter me rug en bevind me nu in bacau (oosten van roemenie ) als je het over terein rijden wil hebben,
hoef je niet een s of road te gaan .(soms is ofroad zelfs beter begaanbaar . de grote wegen naar roemenie houden halvewegen op in hongarijen . alles op lokale wegen ,heeft me een dag gekost om van arad naar boekaresti te rijden .
op zich al een heel avontuur vooral in de carpaten.
Ik hen gisternacht wel denk ik een hond doodgereden, ik durf nog niet onder mijn Defender te kijken.( er bevinden zich langs de weg wel heel veel dode dieren valt mij op)
ok tot zover det korte bericht vanuit snikheet bacau ( 44 graden)
ben benieuwd naar andere roemenie gangers
als ik weer thuis ben heb ik er denk ik 10000 km er op zitten,
dus olie verversen weer.
groetjes Lionel
Ex-fietser

Re: roemenie

Bericht door Ex-fietser »

Klinkt goed. Alleen triest van die hond. Dat wil je niet. Een vriend van me rijdt daar ook ergens rond met een caravan en een 300tdi 110. Die gaat die caravan daar achter laten. Ik ben benieuwd naar foto's

Arnold.
Rob

Bericht door Rob »

arnold dit lynn met caravan en brommer,s
groeten rob
Ex-fietser

Bericht door Ex-fietser »

Ik was even te snel met reageren. Hoorde het net ook van Chispa. Ik had hem nog gesproken vlak voor dat hij vertrok. De reis is in ieder geval goed gegaan.

Arnold.
Jurriaan

Bericht door Jurriaan »

Je kan toch bijna tot de Roemeense grens de Hongaarse tolweg nemen? Die houdt op vlak voor de grensplaats. Alleen de laatste paar kilometers moeten nog binnendoor, omdat ze daar er nog aan bezig zijn.

Jurriaan, die er 3 maanden geleden was met een hulptransport.
Plaats reactie