john Craddock

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Polar Bear

john Craddock

Bericht door Polar Bear »

Heb zaterdag bij genoemde firma bestelling geplaatst maar nog niets vernomen, behalve een geautomatiseerde bevestiging. Is dat normaal bij deze firma? Het tijdsverschil is toch een uur? (en niet een week?)
henk

Re: john Craddock

Bericht door henk »

heb ik ook gehad. en dan sturen ze vervolgens de delen die ik niet echt nodig heb wel. en dat wat ik wel echt nodig heb komt nog eens 2 weken later. (na een hoop gebel)

ik bestel daar in ieder geval niet weer.
Jambo

Bericht door Jambo »

De drie bestellingen die ik heb gedaan bij Craddock verliepen vrij snel. Heb je ook ingelogd op hun site? Daar kan je namelijk je orderstatus bekijken.

Hanno
Polar Bear

he Hanno
Site geeft aan: ready to ship. maar eerst moet ik de verzending nog betalen. nou ja komt waarschijnlijk wel goed.
was de enige die een voorste propshaft aanbood voor de stage-one, zit er een beetje om te springen.......
bevalt de jouwe nog?
Jambo

Bericht door Jambo »

De voorste propshaft niet , maar ik heb gelukkig nog 'n reserve liggen. De Stage one bevalt wel, ik moet alleen nog naar de RDW voor het 'identiteitsonderzoek' op 29 juni. Even spannend dus nog.
Kon je je propshaft niet laten reviseren?

Hanno
Polar Bear

probleem is de glijlager, dacht niet dat dat kon........? heb voor 140 pond een nieuwe. maar misschien kan het wel, ik doe zowieso de oude niet weg. zal eens informeren.
ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het ding.
Polar Bear

heb je dan nog geen kenteken? ik ben in Nieuwegein geweest, ging wel gemakkelijk vond ik, maar als er ooit iets essentieels vervangen is, chassis of zo, kan het denk ik wel lastig zijn.
Jambo

Bericht door Jambo »

Nee, bij de voorste veerpoot, waar het nummer op het chassis hoort, is gelast. Daardoor kon de keurmeester het kenteken niet af geven. De wagen is verder nog heel erg origineel, dus ik verwacht geen problemen. Maar je weet nooit hoe moeilijk de RDW doet. Fingers crossed.

Hanno
arthur verhalle

Bericht door arthur verhalle »

JohnCraddock is een firma die als goed bekend staat. Je moet je echter wel realiseren dat het bedrijf niet bij jou om de hoek staat. Bij twijfel altijd bellen, ze helpen je waar ze maar kunnen. Her-bevestig de verzend-gegevens want daar kan het ook nog wel eens fout gaan. Verder kun je (maar dat kost wel meer) je bestelling ook in delen laten bezorgen (bijvoorbeeld op volgorde van beschikbaarheid). In het algemeen wachten ze bij JC totdat alles compleet is voordat er wordt verzonden.

Arthur
Polar Bear

ja het leek mij ook een prima bedrijf hoor, maar als ik voor 200 pond bestel, en betaal verwacht ik toch dat ze zoals beloofd contact opnemen.Juist omdat ze niet om de hoek zitten! ga ze wel eens bellen volgende week.
Dank allen voor de reacties.
Polar Bear

in ieder geval veel succes, en geluk, gewenst!
paulus

Bericht door paulus »

polar bear;

hoe lang is een propshaft van een stage one?
(volledig uitschuiven en meten van flens naar flens)

paul
Scratch

Bericht door Scratch »

Hoi Pool Beer,

Mijn mening is een super bedrijf !! Een week is normaal, moet eerst de sloot over hé :-), ik heb altijd nog de bestelling in een keer gekregen, maar ik kan me voorstellen dat een onderdeel een keer niet op voorraad is. Gewoon even geduld, en de volgende keer op tijd bestellen :-)

gr Eric
Polar Bear

Als ie binnen is zal ik hem voor je meten, tenzij iemand anders me voor is.
paulus

Bericht door paulus »

ok,

ik heb er een liggen, maar weet niet waar van; vandaar
Polar Bear

Ok, die van een stage-one hebben een dubbele joint, er zitten aan een kant dus 2 kruislagers. volgens mij heeft geen andere propshaft dat. hij is daarom nogal zeldzaam.
paulus

Bericht door paulus »

ok dan is het geen stage one prop, thanks
Plaats reactie