beste prikkers het is een beetje o.t. maar toch wil ik het jullie vragen.
Ik ga met scouting op kamp ik veere aan het veerse meer en als we goed weer hebben is dat uiteraard erg ideaal.
om de kinderen met warm weer te kunnen vermaken in het water zijn we eigenlijk op zoek naar wat oude surfplanken, waterbedden, opblaasbare bootjes, peddels en dergelijke.
wie heeft er of weet er ergens nog wat oude spullen te liggen die weg mogen voor een goed doel.
de eventuele surfplanken worden na het kamp aan het kampterrein geschonken voor andere groepen die het dan kunnen gebruiken.
ik hoor het graag
disco 1992
beetje o.t. maar toch: gevraagd.....
-
Gert
Re: beetje o.t. maar toch: gevraagd.....
Surfplanken, vooral de antieke Kleppers, Whalers en Ten Cate's, worden vaak gratis aangeboden via marktplaats. Als je iemand hebt die er 50 euro voor wil hebben, wil hij het ook wel voor niks weg doen.
Op surfplankgebied verwijs ik je graag door naar www.windsuring.nl (forum), www.surfspullen.nl (zet even een advertentie) en www.marktplaats.nl.
Vooral link nr 1+2 zullen je wat opleveren !
Groeten,
Gert
Op surfplankgebied verwijs ik je graag door naar www.windsuring.nl (forum), www.surfspullen.nl (zet even een advertentie) en www.marktplaats.nl.
Vooral link nr 1+2 zullen je wat opleveren !
Groeten,
Gert
-
job k
hee wouter je mag wel een van mijn oude planken gratis komen halen compleet als set alleen de mast is niet meer 100%
het betreft een echte dufour deur idiaal om het op te leren
woon in friesland niet echt in de buurt van veere maar je bent welkom
groeten job
het betreft een echte dufour deur idiaal om het op te leren
woon in friesland niet echt in de buurt van veere maar je bent welkom
groeten job
-
Apke
Imformeer eens bij zeilschool "Het veerse gat". Een jaar of 15 geleden ben ik daar zeilinstructeur geweest.
De zeilschool is van Hans Jongepier.
Meer info:
www.hetveersegat.nl
Succes,
Apke
De zeilschool is van Hans Jongepier.
Meer info:
www.hetveersegat.nl
Succes,
Apke
-
wilberth
hé koekebakker, ik zal eens informeren voor een paar oude home-made (scouting) canadezen, als je tenminste niet bang bent voor wat glasvezel in je kont.
Spreek m'n collega materiaalbeheerders waarschijnlijk dit weekend weer dus je hoort nog van me.
Groet, Wilberth
Spreek m'n collega materiaalbeheerders waarschijnlijk dit weekend weer dus je hoort nog van me.
Groet, Wilberth