Hoi,
Ik ben een trekhaak op mijn serie 3 aan het monteren.
Nu is het mogelijk om de plaat waar de kogel aan zit op 2 manieren op de achterbalk te monteren, te weten:
1: de bovenkant van de kogel is in deze situatie 39 cm van de grond.
2: de bovenkant van de kogel is nu 43 cm vanaf de grond
hoe hoog zit die kogel normaal?????
Zelf vind ik de 2e situatie het mooist want dan steek die plaat niet zo ver uit.
Grt.
Trekhaak kogel
-
Frans Mien Mesjien
Re: Trekhaak kogel
Even mijn RDW-zwager gebeld. Optie 1 valt al af.
Kort maar krachtig.
Kort maar krachtig.
-
benno
Volgens mij is dit nog binnen de marge van de RDW dus ik zou de mooiste methode kiezen. Ik dacht beladen tussen de 35 en 43 cm dat de norm was. Ooit te vinden bij de RDw op de site maar ik kan het zo niet meer vinden.
Groet,
Benno
Groet,
Benno
-
jarne
Hey Frans,
Nou dan ga ik voor de 43 cm, dat staat mooier ook!
Misschien kan ik er dan nog een stukje hoekstaal achter maken dat ik dan onderaan de achterbalk kan schroeven, staat ook wel leuk denk ik.
Als het eropzit kan ik me bezig gaan houden met de elektriek! Dat word nog lache!
hahaha. Ik heb mijn oude bedrading nog ergens op zolder liggen, kijken of ik daar iets mee kan. Ik had de hele zooi zo afgeknipt 10 jaar geleden!
Grt jarne.
Nou dan ga ik voor de 43 cm, dat staat mooier ook!
Misschien kan ik er dan nog een stukje hoekstaal achter maken dat ik dan onderaan de achterbalk kan schroeven, staat ook wel leuk denk ik.
Als het eropzit kan ik me bezig gaan houden met de elektriek! Dat word nog lache!
hahaha. Ik heb mijn oude bedrading nog ergens op zolder liggen, kijken of ik daar iets mee kan. Ik had de hele zooi zo afgeknipt 10 jaar geleden!
Grt jarne.