disco I "grijs"- kinderstoeltje

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Roald DI TDI&3.9V8

disco I "grijs"- kinderstoeltje

Bericht door Roald DI TDI&3.9V8 »

wie o wie,...weet het .
ik niet namelijk

mag je volgens de regel der wet,.in een grijze kenteken disco tussen de voorste stoelen in een kinderzitje monteren,..en dit met een (gekeurde gordel) vastzetten op de plek waar normaal de kubbybox staat ????
Kapitein Iglo

Re: disco I "grijs"- kinderstoeltje

Bericht door Kapitein Iglo »

Da's een lastige (of misschien helemaal niet)... in een defender mag het wel, maar daar staat soms "standaard" een stoel(tje). Ik zou dan dus weer denken dat je er wel een kinderzitje mag monteren, maar moet die sowieso niet op een gewone passagiersstoel staan?
Roald DI TDI&3.9V8

dat weet ik dus niet,.je kan namelijjk de 2 middelste gordelbevestigingspunten (die onder de cubbybox zitten gebruiken om een middengordel vasttezetten.

en als volgens "de regel der wet" het alleen mag op een bestaande stoel,..dan kan ik altijd een klapstoeltje van de 3e rij gebruiken en die eerst monteren
Andrew V8 RRC

Bericht door Andrew V8 RRC »

En je handrem dan?? lijkt me een heel project om het voor elkaar te krijgen.

ben benieuwd of het lukt, Groet Andrew
Roald DI TDI&3.9V8

handrem zit voor het stoeltje,..dus die zit niet in de weg
Paul Stroink

Bericht door Paul Stroink »

Ik heb ooit een website gezien die hier kant en klare RDW goedgekeurde oplossingen voor aanbood. Het mag dus wel maar het moest wel aan bepaalde voorwaarden voldoen. Ik weet helaas niet meer welke website het was,,,
LandRobert Disco 300TDi 1996

Bericht door LandRobert Disco 300TDi 1996 »

Heb het wel een keer gezien maar dat kereltje of meisje zat toch met hoofd bijna tegen het dak aan. Vond dat geen verstandige oplossing. Maar of het mag dat weet ik niet

Robert
Roald DI TDI&3.9V8

Robert,
bij mijn disco zit de cubbybox nog los,.die heb ik weggehaald,..kinderstoeltje komt nu niet boven de originele stoelen uit
Disco

Bericht door Disco »

[www.saris4x4.nl]
Leverde destijds een versie waarbij een derde stoel werd geplaatst
zou een lekker gaan vogelen of het mogelijk is
ik zit eigenlijk gelijk te denken aan een bus daar zie je vaak een 2 zitsbankje misschien is zo een set wel pas te maken

Theo
Roald DI TDI&3.9V8

2 zits bankje wordt wat moeilijk,.. heb al wel eens een vliegtuig 3 zitsbank in een RRC gezien dus het kan wel
Plaats reactie