foto's westfiese bol/pijl rit
-
evert
foto's westfiese bol/pijl rit
Bedankt alle deelnemers
Geen klachten van politie camping en andere weggebruikers
Alleen een paar fietsers die midden op de dijk moesten zitten
[www.mijnalbum.nl]
Evert
Geen klachten van politie camping en andere weggebruikers
Alleen een paar fietsers die midden op de dijk moesten zitten
[www.mijnalbum.nl]
Evert
-
Gretl
Re: foto's westfiese bol/pijl rit poging 2
Hallo Evert,
we hebben de rit niet gereden, maar evenzoveel plezier met 't kamperen gehad! Dank daarvoor.
gr.
Toro, Margreet en kids
www.gretl.nl
we hebben de rit niet gereden, maar evenzoveel plezier met 't kamperen gehad! Dank daarvoor.
gr.
Toro, Margreet en kids
www.gretl.nl
-
Bram109
Re: foto's westfiese bol/pijl rit
En ik ben ook weer thuis.
Geweldige noten, weer was prima, eten was goed, gewoon perfect.
Gistermiddag na de rit zijn Freek en ik nog teruggegaan naar de camping, en Vinny was net bezig het terrein af te rijden met caravan, dus ook nog even gedag gezegt.
Gisteravond nog even heerlijk in Enkhuizen een restaurantje opgezocht en lekker gegeten, 's avonds nog even vuurkorfje opgestookt en nog wat restanten schipper en whisky opgdronken...
Groetjes Bram
Geweldige noten, weer was prima, eten was goed, gewoon perfect.
Gistermiddag na de rit zijn Freek en ik nog teruggegaan naar de camping, en Vinny was net bezig het terrein af te rijden met caravan, dus ook nog even gedag gezegt.
Gisteravond nog even heerlijk in Enkhuizen een restaurantje opgezocht en lekker gegeten, 's avonds nog even vuurkorfje opgestookt en nog wat restanten schipper en whisky opgdronken...
Groetjes Bram
-
hwg90
Ook weer terug in het hoge noorden. we hebben genoten. prachtig weer en veeeel muggen
gr,
Hylke
gr,
Hylke
-
jeroen110
Vanaf onze zijde ook hartelijk bedankt voor een zeer geslaagd weekend!!
Prima organisatie maar ik weet niet wie de muggen besteld heeft volgende keer iets minder AUB.
Nog een nachtje op de kamping gestaan bij Zandvoort en wie komen we daar tegen???? What about Africa! Das toevallig.
De Groeten en tot de volgende keer
Jeroen en Joyce
PS wanneer komen de foto's Hylke??? Groet
Prima organisatie maar ik weet niet wie de muggen besteld heeft volgende keer iets minder AUB.
Nog een nachtje op de kamping gestaan bij Zandvoort en wie komen we daar tegen???? What about Africa! Das toevallig.
De Groeten en tot de volgende keer
Jeroen en Joyce
PS wanneer komen de foto's Hylke??? Groet
-
Nancy
Evert, ben niet meer meegereden met de rit van zondag maar heb nog wel erg genoten van het zwembad in enkhuizen ben daarna naar huis gereden maar vin heeft nog wel erg genoten van de rit. Het was een erg gezellig weekend, leuke camping, leuke lokatie, goed gezelschap en mooie rit. kortom we hebben genoten. Evert en Bram bedankt Nancy
-
voske
Evert het was een geweldig weekend nog bedankt,ik hoop dat je benen weer goed werken!
groeten Freek
groeten Freek
-
Geert jan
Evert, bedankt voor een geweldige zondag, ook al zijn we iets eerder weggegaan, wat maar goed was ook ivm een defecte koppeling. Wel leuk en spannend in z'n 4e versnelling naar Zaandam vanuit Schagen. laatste stukje Zaandam met veel stoplichten maar laten slepen door een vriend. Hebben we weer wat te doen nietwaar?
Nogmaals bedankt voor alles.
Nogmaals bedankt voor alles.
-
Westfries
AAAAAaaah
Ik vond het al vreemt dat jullie niet bij het eindpunt aan kwamen
Niet dat er nog veel te doen was maaar ik miste een wagen
suk6 met je koppeling
Evert
Ik vond het al vreemt dat jullie niet bij het eindpunt aan kwamen
Niet dat er nog veel te doen was maaar ik miste een wagen