verzekering Defender 110 85er
-
Carl
verzekering Defender 110 85er
Ik heb een 110 uit '85 gekocht. Waar kan ik deze het beste en goedkoopste verzekeren?
Carl
Carl
-
richard
Re: verzekering Defender 110 85er
kijk en vergelijk zou ik zeggen maar ik kwam in elk geval bij Wiggers uit (en nee, ik krijg vooralsnog geen commissie van hen).
-
Jurriaan
Hier is alles met vier wielen bij Wiggers verzekerd. Alleen de motor gaat via BMW geloof ik.
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Paul Stroink
Bijna altijd is www.oriondirect.nl het goedkoopste. Jouw auto zou zo rond de 70 euro per jaar komen.
-
Wim
Bij de Europeesche, hebben ze op veel plekken een portefeuille van (o.a. Rabobanken). Youngtimer of net oldtimer, 58,-- euri wa per jaar.
Mvg
Wim
Mvg
Wim
-
disco1992
bij mij is alles verzekerd bij Olaf Wiggers verzekerings groep.
prima service altijd alles snel geregeld en ik betaal voor mijn 1983 defender 110 ook ongeveer wa 70 euro per jaar
mijn toyota corolla is er ook verzekerd wa 25,- per maand
succes
disco1992
prima service altijd alles snel geregeld en ik betaal voor mijn 1983 defender 110 ook ongeveer wa 70 euro per jaar
mijn toyota corolla is er ook verzekerd wa 25,- per maand
succes
disco1992
-
rangie1971
ik heb ook al mijn range's(5) altijd bij wiggers verzekert gehad, is ook intressant omdat hij taxatiedagen voor old-timers organiseert dit is weer handig als jee old-timer verzekering zou willen. Maar er zijn ook genoeg andere verzekeraars.
Frank
Frank