Per ongeluk belande ik op de website van de LRCH en tot mijn verbazing zag ik dat er nu een Kennisbank is, bestaande uit de 'oude' kennisbank en het oude forum (al is het forum alleen maar als archief te bekijken. https://kennisbank.lrch.nl
Dat had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht.
Het maakt mij niet veel meer uit, nu heb ik meer aan een Volkswagen Transporter Forum. Twee weken geleden mijn Defender 110 Td5 (grijs kenteken) ingeruild voor een VW T6 (grijs kenteken).
Groet,
Erik.
LRCH Kennisbank (en Forum Archief).
- Erik Peters
-
Marc-my-Words
Re: LRCH Kennisbank (en Forum Archief).
't Is in ieder geval wat.
Als je het bekijkt voelt het een beetje als "over de schutting gegooid".
In de Kennisbank zag ik bijv. in het oliën-verhaal nog steeds de laatste opmaakt, de dwz nauwelijks enige opmaak waarin regeleinden herkenbaar zijn aan een onduidelijke/onbegrijpelijke reeks tekens.
't Was overigens aardig geweest als ze op de LRCH-site hadden aangegeven waar je als je meer wilt weten de nog wel werkende forum's vindt.
Iemand die nu terugzoekend het een of ander vindt in het oude archief moet nu maar zien waar hij nog een actuele reactie kan krijgen.
Als je het bekijkt voelt het een beetje als "over de schutting gegooid".
In de Kennisbank zag ik bijv. in het oliën-verhaal nog steeds de laatste opmaakt, de dwz nauwelijks enige opmaak waarin regeleinden herkenbaar zijn aan een onduidelijke/onbegrijpelijke reeks tekens.
't Was overigens aardig geweest als ze op de LRCH-site hadden aangegeven waar je als je meer wilt weten de nog wel werkende forum's vindt.
Iemand die nu terugzoekend het een of ander vindt in het oude archief moet nu maar zien waar hij nog een actuele reactie kan krijgen.
zoiets.. voor mij is het "too little, too late" sinds dit jaar ben ik mede daarom geen lid meer van de LRCH en heb ze dat ook aangegeven bij mijn lidmaatschap opzegging.Marc-my-Words schreef: ma 23 feb 2026, 16:36Als je het bekijkt voelt het een beetje als "over de schutting gegooid".
Fenna
-
Marc-my-Words
Je bent niet de enige die bij de LRCH is weggelopen ... Nee, ik was het geen wegloper, ik heb ze gemeld dat z goede kans hadden dat ik lid zou worden indien dat nodig was om toegang tot het Forum (en dus ook het Forum zelf) te behouden.fenix2 schreef: di 24 feb 2026, 13:04zoiets.. voor mij is het "too little, too late" sinds dit jaar ben ik mede daarom geen lid meer van de LRCH en heb ze dat ook aangegeven bij mijn lidmaatschap opzegging.Marc-my-Words schreef: ma 23 feb 2026, 16:36Als je het bekijkt voelt het een beetje als "over de schutting gegooid".
Er kwam geen antwoord. Denkelijk moderne managers, nu ja eerder ooit moderne managers, van die typen alleen naar cijfers kijken en niet naar de inhoud, van die managers die om het even wat kunnen "managen".
Als ze zo doorgaan kunnen ze een voor een de verschillende LRCH-activiteiten schrappen, er is steeds weer een activiteit die de laagste score qua "impact" heeft ... totdat je uiteindelijk een eensgezind vriendenklupje overhoudt ... en dan is het uiteindelijk wachten wie als laatste het licht uit doet, en dan kan die laatste de madeliefjes die door de voorlaatste leden omhooggeduwd worden nog een keertje water geven.