GatheRRoveR schreef:
Ik denk dat hij ook wel langer kan, de diepte is beperkt.
Maar het gaat mij gewoon om de eenvoud, dan kan moeders het ook en de pootjes indien het waait eronder zetten kan altijd nog.
(Of de jerrycan met theewater eraan hangen)
Ik heb nog even de tijd, maar ik ben van huis uit erg lui dus ben voorstander van snel en simpel.
Ik denk dat je dan met een caravan/camper cassette-luifel het beste uit bent.
Zo'n cassette is denkelijk van zichzelf al zo stabiel dat langer geen probleem is
(zolang je maar ± binnen de lengte van de auto blijft, en geen overlange cassette in de breedte wilt).
Eenvoudig is zo'n cassette-luifel beslist, zelfs onze buurvrouwen kunnen de cassette-luifel aan hun Eriba in en uitdraaien.
Met een paal eronder en een paar jerrycans water eraan gehangen blijft het verder wel staan.
Overigens zie je cassette-luifels naast de voor de hand liggende caravans en campers ook wel gemonteerd aan de zijkant van "service-trucks" en vergelijkbaar. Wellicht met name voor dat doel worden die cassettes naast wil ook in zwart of donker-grijs geleverdPS Bij een overlange cassette-luifel moet je overigens hetzij nooit onder lager overhangende takken doorrijden danwel nog een of ander steuntje (met ingebouwde takkenzaag) maken. Je wilt niet die ene net te dikke tak achter de uitstekende cassette vangen.