Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 18:21

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 24 dec 2022, 09:39 
Offline

Geregistreerd: zo 14 sep 2014, 17:48
Berichten: 99
Hallo mede forum gebruikers.
Vanuit Spanje wensen wij jullie fijne kerstdagen en een modderig ( voor zover van toepassing ) 2023 toe. ;)

Sylvester.

_________________
Groet Sylvester. 8-) Puma 110 Xtech 2008 TDCI 2.4


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 24 dec 2022, 15:59 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 19:49
Berichten: 805
Woonplaats: wwerf
dank, en uiteraard hetzelfde toegewenst.
alhoewel? modder in Spanje?

_________________
zo,n 6 cil. Nissan is wel lekker 8-)

Afbeelding


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 24 dec 2022, 17:24 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Hier ook gewoon thuis, maar verder dezelfde wensen.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 24 dec 2022, 20:22 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Hier thuis vanuit Zuid Holland ook allemaal de beste wensen voor jezelf en je dierbaren en weinig kapotte land Rovers toegewenst.

Modder en terrein hebben we hier (bijna) niet. De wens om hem eens te voltooien blijft en dan de modder of zandbak maar eens op zoeken.

groet nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 25 dec 2022, 21:23 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Na
Meld mij ook maar.
Kerstmis is precies de reden dat ik blij ben hier te zijn, geen gedoe met beste wensen en heilige gedachte!
Dus een warme groet aan iedereen vanuit een heerlijk avontuurlijk Marokko.
.
Voor diegene die het kennen, sta nu bij de warme bron bij Fask. Die is zo een 38 tot 40 graden en er staan hier meerdere 4x4 campers.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 26 dec 2022, 11:51 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Jamaar schreef:
.... geen gedoe met beste wensen en heilige gedachte!

D'r is niks mis met beste wensen en heilige (of andere goede) gedachten ...
... wel raar dat we daar maar een paar dagen per jaar de tijd voor nemen.

Het probleem zijn niet de heilige gedachten, het probleem is het opleggen van die gedachten aan anderen ... Marokko is daarin overigens geen positieve uitzondering ... het is kennelijk moeilijk anderen vrijheid te geven, vrijheid die je graag zelf krijgt -- velen denken dat vrijheid inhoudt dat je anderen je mening mag opleggen.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 26 dec 2022, 22:37 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
hallo,

Tja, zelf vind ik deze dagen wel leuk om er een aantal dagen omheen te plannen zodat er ruimte is om op te ruimen en aan projecten te werken. Als je nog in loondienst werkzaam bent zoals ik en alle dagen zouden hetzelfde zijn ben je altijd aan het werk bij de baas als loonslaaf!

Ff wegvluchten naar Marokko kan in mijn situatie nu eenmaal niet. Ben 52 en met (leerplichtige) kids te verzorgen zit je " vast". Koud is het hier ook niet hoor.

Daarom ben ik toch wel blij dat er dagen zijn(al is het ooit een religieuze reden geweest) die daar verandering in brengen.

Ik ben bezig om naar 4x9 uur te gaan bij mijn werkgever maar door het gebrek aan technische mensen op de arbeidsmarkt en groei van het bedrijf maakt hij verschil tussen kantoor en werkplaats en houd hij zijn antwoord vaag..

Iemand een mening opdringen of daarbij nog veel verder gaan is zoals nu waar ook ter wereld ook gebeurd mag nooit! Maar er zullen in ons overbevolkte land wel iets van regels moeten zijn anders vliegt men elkaar steeds in de haren omdat men elkaar meestal niets gunt.

Onze overheid lijkt zo lief en probeert natuurlijk heel goed voor ons te zorgen maar dat geeft wel financiele verplichtingen die de werkende man op moet brengen voor Kaag..

Ook de anti diesel campagne(extreme wegenbelasting systeem) zoals ze nu voeren is in mijn beleving ronduit schoppen tegen artikel 1(discriminatie).

Natuurlijk zijn er genoeg Land Rover mensen die dit met een oude series nog mis houden. Maar hoe lang nog?

gelukkig gaat er nog veel goed.

groet Nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2022, 21:19 
Offline
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:56
Berichten: 262
Woonplaats: Buchten
Nico,
Even voor jouw 4x9 uur werken. Ik doe dit nu 2 jaar en ben er erg blij mee. Maar jouw baas kan jou dit niet weigeren. Het is simpel bij wet vastgelegd dat dit kan en tenzij zwaarwegende bedrijfs- of dienstbelangen zich daartegen verzetten, moet hij ermee akkoord gaan. Het gebrek aan technische mensen is geen zwaarwegend belang en verschil tussen kantoor en werkplaats maken is al helemaal uit den boze.
Lees dit https://wetten.overheid.nl/BWBR0011173/2022-08-02 maar eens door.

_________________
Wim Janssen

Land Rover Series III 109 Stawag 3.5 V8 petrol 1972 "Zipper"
Land Rover Series II 88 2.25 petrol 1959 "The Mrs"
https://drive.google.com/drive/folders/14J9sYGyyRKChvAsBWMzFAmgO623B-MWr?usp=sharing


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 88 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.