Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 18:55

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: jouband michelin
BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2022, 18:20 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
https://youtu.be/ZrfYqHwHHsw


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: jouband michelin
BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2022, 18:54 
Offline

Geregistreerd: zo 07 sep 2014, 10:52
Berichten: 1851
Jamaar schreef:
https://youtu.be/ZrfYqHwHHsw


Tja ... hoewel ik het Michelin-mannetje "Bibendum" altijd al een leuk logo vond -- een soort Tielse Flipje -- wil ik geen witte banden ...
Witte banden die worden maar vuil.   En wat te denken van het strepen-trekken met zulke witte banden ?

Jammer genoeg heeft Michelin inmiddels toch echt het pleit verloren als het gaat om banden voor de LandRover(oïden).

Overigens is het ook jammer dat Michelin in zijn hoedanigheid van Mr Duchemin zijn ooit nauwelijks te verbeteren kaarten inmiddels in handen gegeven heeft van de digitale maffia.   De oude handgetekende kaarten waren met zoveel liefde getekend dat je zelfs in het kleinste dorpje aan de kaart zag of een kruispunt links-rechts versprongen was of juist rechts-links, en of je vóór of juist na de kerk moest afslaan.   Mr Duchemin had zich niet moeten overgeven aan de digitale maffia, dwz Mr Duchemin had gemakkelijk van die digitalo's kunnen eisen dat die nuances die in de handgetekende kaart óók in de digitaal vervaardigde kaart terug zouden komen.


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: jouband michelin
BerichtGeplaatst: zo 09 okt 2022, 19:17 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Marc
Ik wilde alleen een filmpje met een defender delen wat ik hier op duitse tv zag.
En ik ging nooit voor de kerk rechts maar voor het zingen de kerk uit :lol: :lol:
Ik wil wel witte banden, valt mijn auto niet zo op in de sneeuw (wat dat ook is) en zwart komt van roet in het rubber, betekent meer fijnstof dus slech voor het milieu :shock:
Veel 4x4 rijders draaien al om voor een overhangende tak, voor die zijn witte banden top :P kan niet wachten om ze in de pc Hooftstraat te bewonderen :mrgreen:


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: jouband michelin
BerichtGeplaatst: za 15 okt 2022, 22:20 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
wat een gedoe,

Leuke Defenders zijn er nog genoeg, mn bijna buurman heeft zijn smetteloze 2014 Puma met nog maar 15000Km erop voor erg veel geld(hij zegt richting een ton) verkocht. Hij reed er zelden in.

Eerst maar eens zorgen dat er hier een Laro komt waar de assen plaats bieden voor wielen met banden. vandaag de salisbury achteras opgehaald waar een locker in schijnt te zitten. Zal het deksel eens een keer eraf halen en kijken wat er nu echt inzit wat de verkoper zei. Het is dan in ieder geval een locker(detroit true track oid) die zonder uitwendige bediening zijn ding moet doen. Ook al zit er niets bijzonders in dan nog was de prijs zo dat ik niet bedrogen ben.

Vond het poppetje idd altijd wel leuk staan naast Flipje op de vrachtwaggels als kind. Schijnt dat er nu voor een gaaf exemplaar veel geld gegeven word.

Marc heeft nu eenmaal wat met van oorsprong Franse dingen als deze poppetjes. Tja, toch is de digitale weghulp in de auto wat makkelijker als verkeerd opgevouwen kaarten die doormidden scheuren of op de vouw niet te lezen meer waren. Maar oke, het zoeken had ook zijn charme.

Een band moet wat profiel hebben, niet vast komen te zitten in de prut)vandaar dat er een difflock inkomt en mogelijk dus de locker), lang meegaan en gewoon doen wat hij moet doen. De kleur? Tja, vroeger was alles beter en de gelige spek banden onder mn fiets gingen een eeuwigheid mee. Waren wel glad bij regen en in de winter. vandaag had ik nog een michelin yzl blubberprofiel in mn handen. schijnt ook zo;n topper van lang meegaan te zijn. En het roet in de banden? ach. zoveel huizen als mijnheer de Jonghe er nu bij wil bouwen in Nederland met vervuilende mensen dan kan dat beetje roet wat vrijkomt er ook nog wel bij in het riool bij een regenbui.

Mn bed heeft ook charme, laters en groeten Nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 84 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.