Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 16:17

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: gezocht
BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021, 13:30 
Offline

Geregistreerd: za 05 maart 2016, 11:33
Berichten: 809
Hi
ben door oude papierberg aan het spitten en kwam een brief van de belastingdienst tegen datum 5 juni 2001 over verleende vrijstelling voor auto's van 25 jaar.
ik heb deze auto kort in bezit gehad en doorverkocht na de nodige reparaties.
heb bij de rdw gezien dat hij nog bestaat, apk heeft en verzekerd is.
mocht de eigenaar interesse hebben dan mail ik hem graag een kopie of stuur het originele per post.
het betreft uiteraard een landrover, 109, kenteken VB-02-DT.

was straal vergeten dat ik die auto ooit had maar nu weet ik weer het hoe waar en welke het was, wat een oude brief naar boven haalt :mrgreen:


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: gezocht
BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021, 22:40 
Offline

Geregistreerd: di 07 mei 2019, 17:22
Berichten: 419
Het goede nieuws is dat hij blijkbaar nog actief geregistreerd is. En inmiddels wederom een brief ontvangen bij de 40 jaar.

Ja ja , die vrijstelling was leuk. Het opheffen ervan daarna ff minder. Al was het wel enigszins te verwachten, de kwaliteit en luxe van de auto's(vooral mercedes etc.) was relatief goed.
Er kwamen te zichtbaar te veel import kentekens, was er gewoon druk mee bij de RDW.
Net als de grijs kenteken regeling die na vele veranderingen (van zwarte naar dichtgelaste ramen naar boot op het dak)uiteindelijkk de geest gaf voor de particulier. Heb nog steeds kennissen met oldtimers die nu nog staan te verstoffen op weg naar de 40 jaar! Auto's worden er vaak toch maar muffig en schimmelig van. platte verdroogde banden etc. Maar als je een 86 er heeft duur het nog wel ff. Zelf ook een heerlijke Golf 2 turbo diesel gehad zonder achterbank(dus meer ruimte voor de bas box haha) met zwarte achterraampjes met erg laag wegenbelasting tarief. Ondanks de 40 jaar wegenbelastingvrij en bij 50 APK vrij vind ik dat ik nu nog erg weinig oldtimers meer op de weg zie. Hopelijk blijft dit nu wel voor de puristen.

groet Nico


Meld dit bericht
Omhoog
 Profiel  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 69 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.