Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu wo 05 jun 2024, 05:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 01:53 
Op jullie goede adviezen maar eens een keer bij LRDirect een bestelling geplaatst maar ik wacht inmiddels al 12 dagen op de levering.
De status is: Your order has been processed successfully on our website and we will now despatch your parts as quickly as possible.
Normaal gesproken bestel ik bij Paddock Spares waarna ik de bestelling binnen een paar dagen in huis heb.

Mijn eerste ervaring met LRDirect is dus slecht grinning smiley

Niet dat ik haast heb maar als ik zelf mailtjes na moet gaan sturen waar een order blijft weerhoud mij dat om een volgende keer daar weer te bestellen.




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 08:25 
heb wel eens gelijktijdig bij bijde besteld, en waarrempel de zelfde dag geleverd.
dus 12 dagen is wel erg lang normaal zou ik zeggen als je de mail gekregen hebt dat het verstuurd is dan een dag of 4 a 5

gr pascal


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 08:48 
Gewoon een mailtje sturen, antwoorden vaak snel.
Kan zomaar zijn dat ze een onderdeel niet op voorraad hebben, dan wachten ze vaak tot dat de order compleet is voor ze de boel gaan verzenden.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 21:38 
Hoi Raro74,

Ook ik heb goede ervaringen met LRdirect. Vaak ook ruime keus aan alternatieven. Levertijd prima.
Inderdaad even mailtje sturen, krijg je snel reactie.

Gr.

Stefan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015, 21:56 
Helaas, ook op mail geen antwoord....................13 dagen na de bevestigingsmail dat de order verwerkt is op hun website zwijgen ze nog in alle talen.........
Maar goed, stel er is iets niet op voorraad dan stuur je de klant daar even een berichtje over. Kwestie van informeren.

Mijn ervaringen zijn tot dusver slecht met LRDirect. Volgende keer maar weer bij Paddock Spares bestellen dan maar.

Laat ik nog maar eens een mailtje naar ze sturen..............
Het gaat er toch niet op aankomen dan ik ze moet gaan bellen..............




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: za 21 feb 2015, 00:39 
Hoi,

Ik bestel haast alles bij LRDirect, prima club. Levertijd is inderdaad een aantal dagen. Zeker als je BM of LR-origineel onderdelen besteld. 12 dagen is echter héél lang. Bellen met die gasten! Soms hele vriendelijke dames aan de lijn!

Willem


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: za 21 feb 2015, 22:10 
Toch vreemd. Ik heb ook altijd goede ervaringen met LRdirect. Overal gaat wel eens iets mis en ik denk dat je net zo'n bestelling te pakken heb. Ik heb dit ook wel eens bij Paddocks meegemaakt. Maar ook bij Paddocks verder zeer tevreden.

Richard78

Series III 109 2.25D 1978 Viatora aka Torretje
Freelander 1.8i 2000 Reinaard de vos aka Vosje
Als er genoeg wilskracht is kan alles!




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: za 21 feb 2015, 22:51 
Ja ik heb denk ik gewoon een keer pech. Jammer zo'n eerste indruk maar het komt ongetwijfeld goed.
Bestel al jaren en en jaren online en ik heb nog nooit een order mis laten gaan. Sommige webshops hebben wat meer persoonlijke aandacht nodig dan de andere.

Zoals gezegd heb ik er geen haast mee maar een mailtje waarom het langer gaat duren was fijn geweest. Als ik maandag nog niets gehoord heb zal ik ze wel eens bellen en de groeten doen van jullie.




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: zo 22 feb 2015, 01:00 
Mijn ervaring met LR-Direct was ook niet best. Bestelling een week daar gestaan terwijl alles was ik bestelde 'in stock' was. Uiteindelijk een kwalitatief minder lager dan ik besteld had, een rubber wat al kapot was in de verpakking, een bout met verkeerde draad, en dus een week daar gestaan omdat iets toch niet op voorraad bleek. Communicatie nul. Op klacht nav defect/anders/nietgoed wel meteen antwoord en restitutie. Dan ben je wel 3 weken verder voor je door kan met je project, maar Paddock is evenwel ook niet alles......


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: wo 04 maart 2015, 19:15 
Wachten duurt lang............


Vandaag voor het eerst een reactie ontvangen van LRdirect met excuus en niet wetende waar mijn order gebleven is. Ze hebben aangeboden de goederen opnieuw te versturen wat ik geaccepteerd heb.

Dus.........kijken hoe lang het nu duurt en of het vanzelf gaat zonder dat contact met ze op moet nemen.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: wo 04 maart 2015, 20:51 
Kan gewoon pech zijn. Ik heb laatst op 8 feb wat besteld (zondag). Kreeg de 12e mail met bevestiging van verzending en de 13e was het pakket al hier. Das allemaal binnen een week smiling smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: wo 04 maart 2015, 23:17 
Afgelopen maandagavond iets besteld, morgen (donderdag) komt het aan. Ik denk dat je te maken hebt met een gevalletje van domme pech. Jammer!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: do 05 maart 2015, 11:23 
Heb ook al meedere malen iets bij ze besteld, en prima tevreden. Niet zo snel als Paddock, maar ze hebben wel een beter assortiment (meer kwaliteits spul)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 23:45 
Eindelijk de bestelling ontvangen. Ik had gelijk...........ze zijn dus traaaaaaaaaaaggggg..... grinning smiley




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 23:50 
Kijk eens naar de datumstempel of verzenddatum die op het pakketje staat.
Vaak ligt de vertraging bij de vervoerder en niet bij de verzender.

Ik heb al vaker meegemaakt dat bijvoorbeeld een klein pakketje 14 dagen nodig heeft om vanuit daar hier te komen.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 00:31 
wel..... ikke twee brandstoftanks tegelijk naar John in Yde gestuurd, eentje binnen 2 dagen daar, de ander is "zoek" en het wordt uitgezocht.... krijg na 3 werkdagen enige info.....
terwijl dezelfde tank binnen 3 dagen vanuit UK bij mij was..... voor maar 5 pond verzendkosteneye rolling smiley
lekker, Post NLthe finger smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 09:04 
Vorige week donderdag een achterste aandrijfas besteld waarmee ik een beetje haast had. Maandag gevraagd om een trackingnummer en uitgelegd dat ik een beetje haast had. Hij was die maandag pas bij hun binnengekomen maar ze hebben hem toen zonder extra kosten met Fedex next day verstuurd. als je zelf zo'n zending wilt sturen kost dat wel 100 euro of zo, maar ze zullen wel een goede deal hebben. Maandags opgehaald in Engeland, de volgende dag gegarandeerd voor 12 uur in NL. Klopte allemaal volgens de tracking, dinsdagmorgens zat hij in de bezorgbus maar om 12 uur was er nog niemand. Hele dag niemand gezien en in de tracking stond opeens "niemand aanwezig op leveradres" angry smiley . We waren de hele dag allemaal aanwezig en de deuren stonden open.
Volgende morgen kijk ik bij de tracking voor die dag en staat er "Levering uitgesteld op verzoek van klant, bedrijf gesloten vandaag".
Na meerdere boze telefoontjes hebben ze een extra busje laten rijden uit Apeldoorn en kwam het pakketje toch die middag nog.

Het maakt niet uit welke verzender er bij ons iets moet afleveren; meer dan de helft van de pakketten gaan op de één of andere manier fout. Behalve DPD, dat gaat eigenlijk altijd goed.
Op ons Duitse adres (ik heb een monteur uit Duitsland) waar we veel pakketten uit Duitsland laten afleveren gaat eigenlijk altijd alles goed.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 11:00 
heb nooit goede ervaringen met pakket bezorgers naar mijn gevoel zijn ze allemaal gestrest agressief en onder de speed of coke
maar dat komt omdat die idioten allemaal voor de uitgang van mijn auto parkeren terwijl er 5 meter terug en echt niet meer vrije ruimte is, ze staan daarmee midden op de weg zodat fietsers er niet langs kunnen en over het gras moeten
als je er wat van zegt zijn ze gelijk agressief onder het motto: IK moet toch MIJN werk doen. dat ik misschien een afspraak heb die belangrijk is en mis omdat zo een idioot voor mijn auto staat interesseert hem niet
dit alles gebeurt omdat domdom en garmin fouten hebben waar ik woon en dan gaan de heren aan de wandel met het pakketje, duurt meestal een half uur want het is verder dan ze denken, oja denken doen ze meestal niet
sorry moest dit even van me af schrijven en NEE het is niet overdreven, heb de foto's




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: LRDirect traag?
BerichtGeplaatst: ma 16 maart 2015, 20:47 
Ja maar, je hebt toch een Land Rover.
Dwars voor mijn inrit parkeren doet de zelfde persoon maar 1 keer, de tweede keer gaat het gegarandeerd mis.
Dat kan mijn Series III diesel wel oplossen (als de Twingo vooraan staat hebben ze geluk)
Ik wind me al op als ik dit schrijf.
Groeten, Eli


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.