Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu za 27 apr 2024, 18:00

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015, 13:13 
Hallo,

Ik heb de Land Rover 109 series III Ambulance gekocht met kenteken 95-BJ-DK gekocht en ben benieuwd naar de historie van deze auto. Wat ik zelf weet is dat de auto de laatste 2 jaar stilgestaan heeft en volgens opgave geen grote reis gemaakt heeft in de twee jaar daarvoor. Kan iemand mij meer over deze auto vertellen? Zou ik erg leuk vinden!

De auto is beige en heeft aan de zijkanten klein afbeeldingen van kamelen en palmbomen in de kleur zwart.

Thanks



/Users/john/Pictures/iPhoto-bibliotheek.photolibrary/Masters/2014/12/29/20141229-104519/IMG_4020.JPG


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015, 23:30 
Staat hij hier tussen ??

[www.ambulancetreff.de]




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015, 12:45 
Hallo,

Bedankt voor de tip! Ik had hier zelf ook al gekeken en de auto staat hier niet tussen. Inmiddels bij het strippen van het interieur wel een Marokkaanse munt gevonden, dus ik neem aan de dat de auto in ieder geval daar geweest is....
Verder heb ik geprobeerd om een foto van de auto hier te plaatsen, maar dat moet iemand mij even uitleggen hoe ik dat hier moet doen ;-)


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015, 23:58 
John,

staat er ook iets achterop de ambulance? En uit welke omgeving komt hij?

gr Niels


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 15 jan 2015, 12:30 
Hij komt uit de omgeving van Hulshorst. Ik weet dat hij daar in onderhoud geweest in bij autobedrijf Schoonhoven 4x4. Ik heb daar contact mee gehad en die hebben mij kunnen vertellen van een motorwissel en dat de auto de laatste 2 jaar stilgestaan heeft. Ik ben vooral benieuwd naar de eventuele reizen die de auto gemaakt heeft en de verhalen daarvan.....


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 15 jan 2015, 13:33 
[www.mijnalbum.nl]

Staat hij hierbij toevallig ???




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 15 jan 2015, 18:50 
Nee helaas...., maar thanks voor de leuke foto's en ideeën die ik daarop zie!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015, 00:00 
Hi, volgens mij ligt er een fiat ducato motor n met een defenderversnellingsbak. Dat laatste weet ik niet zeker. Heb er wel ns een proefrit in gemaakt, maar ben er toen niet verder mee gegaan en van de verdere historie weet ik niks. Heb je contact met de eigenaar die de wagen destijds via dat bedrijf in Schoonhoven te koop heeft aan geboden??
Algemeen kun je er van uit gaan dat het een ex NL Landmacht 109 ZAU is geweest.
Hope this helps,
Met groet!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015, 00:50 
Klopt inderdaad. Ligt een Ducato motor in met Defender bak. Geen contact met deze vorige eigenaar. Ik ben de auto op dit moment volledig aan het strippen, wil de carrosserie van het chassis halen en alles aan de auto vernieuwen. Dit als voorbereiding op een langere reis door Zuid Amerika.....

Thanks!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015, 17:11 
John,
Heb jij die onderdelen op de paginamarkt gezet? Heb wel belangstelling voor wat spullen, maar volgens mij gaat het berichten sturen fout. Stuur me anders even een pbtje met je mailadres...


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015, 17:28 
Hoi ,

Wat een leuke foto reportage van de Ambulances. Naast de mooie exemplaren , zijn er ook waaraan nog voldoende te restaureren valt.
Heb zelf een 110 met hefdak, waarvan de restauratie inmiddels is voltooid, nog een paar maandjes en dan kan de daktent er weer op.
Ben benieuwd of de vorige eigenaar van de gezochte auto, snel te voorschijn komt.
Is dit niet na te vragen bij een garage, die inzage hebben in het dossier bij de RDW ?

Volg dit bericht met enige belangstelling,
Peter & Linda


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015, 19:19 
Klopt. ik stuur je een PB


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015, 22:07 
Ik ben bereikbaar op : lr-defender (at) hotmail.com


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 105 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.