Oeioei,
Let maar op, als de stroom door de achteruit vooruit stroomt, dan stoomt hij door de voorruit achteruit
.
Ik zou buiten de timer schakelaar er voor alle zekerheid nog zo een 30Amp relais tussen zetten.
De stroom op de D+ aansluiten bij de Dynamo, dikke zekering (in zo een draadhouder) van 30Amp, dikke 4mm2 kabel netjes in zo een flexibele buis tot aan de rand van het spatbord leggen, daar het relais zetten (kan netjes in de spatbordrand worden vastgezet). Dan met een 4mm2 naar binnen (ook weer door zo een flexibele buis) en naar de voorruit +.
De aarde van de voorruit, uitsluitend en alleen voor de ruit een dikke 4mm2 naar een van de aansluitpunten van het chassis waar de motor is geaard, ook weer door zo een flexibele buis.SLuit de aarde niet aan op een van de in het dashboard aanwezige zwarte aarddraden. Die zijn meestal niet zo goed geaard
Maak er meteen een mooi schema van en voeg die bij je papieren, ziet er zeker zo net uit.
Veel sleutelplezier.
Jis
Lacht in onze tweede auto "Overgangsregeling" Ninety V8 1986. The best "Who cares" MPG Car in Town.
Onze derde auto: Mazda MX-5 Black Nardi Torino, "The Original Roadster". En onze "Leasehond LaroJack".