Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu do 28 maart 2024, 22:13

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: rolkooi tekeningen 110
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 22:42 
heeft iemand tekeningen van en rolkooi voor en 110 uitwendig
wil er graag een maken ( liefst uit aluminium als dit sterk genoeg is )


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 22:48 
Wat wil je precies weten. Op mijn vorige auto hebben we zelf een kooi gebouwd. Was dan wel een 90 maar principe blijft het zelfde

linkje naar zelfbouw kooi




Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 23:06 
heb ik al met belangstelling gevolgt maar wil het liefst niet dagen bezig zijn met uitmeten en puzzelen
daar heb ik simpelweg geen tijd meer voor anders word het weer zo'n lang project met en tekening kan ik materiaal bestellen buigen lassen plaatsen en kant en klaar vind ik erg duur


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 23:11 
Ook wij zijn er maar 40 uur mee bezig geweest. Valt best wel mee hoor. Wij hadden geen tekeningen en alleen maar wat foto's als voor beeld. Wat wij hebben gedaan is alles opmeten en uitrekenen waarde radius moet komen. Vervolgens een kort stukje buis gepakt en die net zo lang gebogen dat hij de juiste hoek had en deze als mail voor de grote bogen van de kooi gebruikt zelfde hebben we gedaan voor bij het raamkader. De liggers is gewoon een kwestie van meten en weten waar je de bogen wilt hebben. Dan nog even bedenken hoe je de kooi erop wilt zetten en waar eventuele demontabele punten moeten komen. De plaatjes die de radius van de bak volgt heb ik laten zetten (even een stukje karton tegen een open deur houden (op de kopse kant) en dan de radius overtrekken.

Op mijn nieuwe auto ga ik een originele kooi zetten van of north offroad of safety device. Scheelt een hoop geklooi en dingen bedenken.




Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 23:12 
De meeste die zo'n kooi maken maken hem ter plekke pas en doen geen moeite om een tekening te maken. De enige die een tekening maken zijn diegene die er meerdere maken om te verkopen, en verwacht niet dat je van hun een tekening gaat krijgen winking smiley.

Zelf maken kost gewoon tijd. Heb je geen tijd, dan kost het je geld. Zo simpel is het eigenlijk winking smiley.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 23:15 
Idd en op het net zijn verschillende assamble tekeningen te vinden van safety device. (Hoe alles in elkaar zit bij hun)




Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 23:17 
Jup. Kun je iig zien hoe het ding in mekaar zit, maten staan er natuurlijk niet bij.


Mijne krijgt straks een volledig interne kooi, op maat gemaakt natuurlijk.. Wordt wel een weekje of 2 aan werksmoking smiley

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 23:47 
Als je hem van aluminium maakt moet ie of heel dikwandig zijn of een grote buisdiameter hebben voor de goede sterkte.
Vanwaar de voorkeur voor aluminium?

Hier zijn losse rolkooi secties te koop:
[www.northoffroad.co.uk]
Vooral de kant en klare boog voor de voorruit bespaart veel tijd.
En hier wat kant en klare accesoires voor op de kooi:
[www.ppcages.com]

Groeten Rick,

rs-tec.mijnalbums.nl


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 24 okt 2010, 23:51 
Quote

Vanwaar de voorkeur voor aluminium?

Just a wild guess, maar ik gok vanwege het lagere gewichtthe finger smiley

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 00:02 
''Just a wild guess, maar ik gok vanwege het lagere gewicht''

De soortelijke massa van aluminiumlegeringen is ongeveer een derde van die van staal, maar helaas geldt dat ook voor de elasticiteitsmodulus. Dus als je dezelfde buisdiameter neemt moet de wanddikte ongeveer drie maal zo dik zijn. Het gebruik van alu. loont zich pas echt als de diamtere groter wordt, oversized. Kijk maar eens naar fietsframes van alu. en van staal. Alu frames hebben een veel grotere diameter.
Hooguit 30 tot 50 Kg gewichtswinst, op een 110 van meer dan 2200Kg... lekker belangrijksmileys with beer


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 00:15 
Ik ben het helemaal met je eens. Daar komt ook nog bij dat aluminium wat lastiger is om te lassen..

Maarja..... een gepolijste aluminium kooi is dan wel weer mooi grinning smiley

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 10:31 
en het niet roesten is en voordeel aluminium is ook goed te lassen doe ik vaker en roest vast staal is erg duur de losse delen zijn inderdaad niet zo duur maar bij elkaar toch bijna het zelfde als en complete
word toch zelf maken denk dat ik zelf tekeningen ga maken


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 14:59 
Roesten zal aluminium niet doen nee maar roest is wel een vorm van oxidatie en oxideren zal alluminium wel doen.

Ga voor staal en laat hem poedercoaten een kooi voor een 110 zal rond de 150 a 160KG gaan wegen.




Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 20:27 
eerst maar tekeningen maken en rekenen voor de krachten en dan tekeningen online zetten


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 20:29 
Ben benieuwdwinking smiley

Wat voor kracht berekeningen wil je er op los laten? En waarom?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 20:36 
voor het aluminium in staal geloof ik het wel maar aluminium is toch anders is taaier maar minder sterk
wil wel weten wat ik dan moet pakken


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 20:41 
Ahaa, dus om te zorgen dat een kooi van alu een vergelijkbare sterkte heeft als één van staal.

Vergeleken met welk staal? Daar is ook groot verschil in, gelaste buis, naadloos, 4140 bijvoorbeeld winking smiley

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 21:11 
klopt daarom wil ik graag en bestaande tekening ben ik sneller klaar het wiel opnieuw uitvinden is niet een van mijn hobby's


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 21:25 
Ben toch bang dat je zelf moet gaan tekenen en moet gaan zoeken naar voorbeelden van wat eerder is gedaan.

Ik pak straks 48.3x3.2 gelaste buis voor mijn interne kooi. Het kan best van minder perfect materiaal worden gemaakt door een goed ontwerp van de kooi met veel kruizen erin. 3hoeken zijn het sterkst, 4kanten zijn zwak.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 21:29 
Heb destijds ook gezocht naar tekeningen en het enigste wat ik tegen kwam waren de pdf files van safety device.

Uiteindelijk zijn toy en ik gewoon gaan meten en met rest stukken hoeken bepalen. Alles meten terwijl de bogen op de auto stonden en de liggers er tussen hechten.




Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 21:36 
Tja hoe driehoekiger hoe steviger / starder. Bedenk echter wel dat de onverhoopte dreun dan ook weer herder op de inzittenden overkomt.

Ik ben dus zomaar ineens op z'n kop in een greppel geland (na een duwtje links achter), en hoewel ik even wat bezorgd keek naar hoeveel (of eigenlijk hoe weinig) een dak en voorruit-raam hebben kan was er wel ruim genoeg levensruimte en ook zorgde het indeuken ervoor dat de landing heel bescheiden werd doorgegeven. Ik kon dus toen de stilte was weergekeerd mijn gordel losgeklikt en ben door het rechter raam naar buiten gekropen.
Ik had niks, nog geen blauwe plek en zelfs geen spierpijn (misschien bij gebrek aan spieren?).

Ofwel: ieder voordeel heb se nadeel. Een rolkooi is wellicht het best als ie in bescheiden mate wil vervormen.

Marc


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 21:40 
Marc,

Mijn auto word dalijk een softtop. Zelf ben ik bijna 2m lang dus zit ik best dicht met mijn koppie bij die bovenste buizen. Ik wil dus geen vervorming boven mijn hoofd.
Tuurlijk, als de klap groot genoeg is vervormt alles. Ik wil dat de kooi sterk genoeg is dat als ik met terreinrijden over de kop ga op wat voor manier dan ook, dat alles heel blijft. Met goede stoelen en een 4/5 punts gordel is de kans dat je er zonder letsel vanaf komt heel groot. En op straat zal het ook zeker helpen mocht ik ooit bij een ongeluk betrokken raken.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 22:01 
Ha ha ,
Da wil ik wel zien.
Jou wagen en dan als 5 deurs stawag soft-top .
Natuurlijk kan het , maar eh , denk dat je dan kaartjes moet gaan verkopen aan mensen die eigelijk nooit bang worden van attracties hot smiley.
Gezien je wieluitslag hoef je geeneens om te gaan om ze aant schijten te krijgen.thumbs up


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 22:36 
grinning smileygrinning smiley

Dit is nog niks met wat in de planning staatsmoking smiley. Het wordt nog veel gekker. Vandaar de kooi, goede stoelen en 4punts gordelsgrinning smiley

Hier is een voorbeeld van een 5deurs, mijn kooi wordt anders..



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 22:59 
Puur voor jezelf ?
Vind het erg gaaf wat je doet , je gaat verder dan de rest.
Grensverleggend en je weet wat je doet.
Helaas kan ik het momenteel nog niet allemaal aan maar misschien herken je me wel van de posting met die disco 1 van van de week.
Tja , doe wat ik kan(betalen)

Maat van me is ook bezig met een projectje en doet ook dingen die .....tja , denk ik , nog niet gedaan zijn geweest
FF vloeken hiero , nissan R met 33 turbo , spoa , bodylift , gr-assen sper , maar da past niet echt geweldig.
Diff staat in de midden ipv naar rechts uit de midden.
Op de achteras is de aandrijfas ca 20 graden om, tussen diff en bak , heb ik nog niet eens over het verschil in hoogte.
Echt korte aandrijfas wat een heus probleem is , ding staat wel mega hoog.(laadbak op 1,40 binnenvloer)
Als je tips hebt?
Ook heeft ie stel velgen binnenste buiten gelast , denk dat ie daar van terug komt , spoor wordt te breed.
De garage waar dat ie nu in staat wordt afgebroken als dat ie klaar is , of de wagen moet op de velgen naar buitenthumbs up


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 23:08 
[metalgeek.com]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 23:14 
Wat jouw maat doet is ook al eerder gedaan grinning smiley. Neemt niet weg dat het ERG leuk is en dat ie een goede auto heeft als ie klaar is.
Ik weet niet hoe kort de cardanas achter is maar het hoeft geen probleem te zijn dat het diff in het midden zit. Zolang het binnen het bereik van de kruiskoppelingen zit en de hoeken gelijk zijn maakt het weinig uit.
Wat wel vervelend is, is als je een DC (double cardan) cardanas gaat gebruiken (en dan de as achterover kantelen zodat neus van het diff omhoogwijst en de hoek van die kruiskoppeling 0graden is), dat er alsnog een hoek bij het diff onstaat, een zijdelingse. En dat kun je op straat wel gaan merken.
Beter is het dan om de lift niet TE gek te maken (wat bladen uit het veerpakket halen) en een gewone cardanas gebruiken. Wat je, hij, zou kunnen doen is een centre-limit strap te gebruiken als de hoek toch te groot zou worden met volledig uitveren van de as. Die strap voorkomt dat de as in zijn geheel te ver naar beneden kan zakken, maar hindert de askanteling niet..

Nouja, puur voor mezelf, ik wil het ook voor anderen best doen. Het is wel dat als ik mijne eerst doe dat ik echt precies weet hoe het zit, ook wel fijn. Zo heb ik laatst eerst mijn eigen auto omgebouwd naar SOA en Toy assen, en toen die van een maat van me omgebouwd.

Ik hou wel van een beetje creatief zijn en dingen anders doen dan anderen. Hier is een lijstje van wat er voor mijne op de planning staat:
- 5deurs sofftop
- voetenbakken verdiepen voor meer beenruimte
- nieuwe seatbase die lager is en waar de goede stoelen opkunnen
- iets van sportstoelen, ben nog aan het kijken... ik wil geen kuipstoelen want dat zit voor geen meter, met 4punts gordels
- Volledig interne rolkooi
- motor en bak iets omhoog zodat de onderkant van het chassis vlak is
- turbo
- stuurbekrachteging
- andere tussenbak met 4:1 overbrenging
- double triangulated 4link achter met 14" coilovers
- 3link voor met 14" coilovers
En ik denk dat ik eerst maar even 35" banden moet pakken, dan hoef ik mijn diffoverbrenging niet aan te passen. Spaart weer wat centen.... Wil graag 37" met 4:56 diffs.... Maar dat kan later wel..

Gaat dus nog genoeg bloed, zweet, tijd en geld kosten grinning smiley.... Houdt me van de straat en ach.... je moet toch EEN hobby hebben grinning smiley

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 25 okt 2010, 23:25 
[www.hardeman.nl]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010, 00:54 
buiten de hobby moet ie ook rijden ben ook bezig en kdfi er op te maken duurt ook al veel te lang ondertussen alle delen binnen maar mis nog en deel tijd en zo is het met alles heb je tijd is er geen geld is er geld heb je geen tijd heb je geld en tijd gaat het geld en de tijd in andere dingen zitten of het is koud of het regend ik wil en week vrij en dat mijn vrouw dan moet werken en zo elke maand en week het ergste van alles is dat ik het werk zelf aanneem en is alles mijn eigen schuld


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010, 11:08 
Voor mensen die nog twijfelen over het nut van een rol kooiwinking smiley








Gr Arjan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 26 okt 2010, 11:38 
Tja ... als ik dagelijks zo over de weg zou stuiteren .... (dan keek ik wellicht naar een comfortabeler auto om).

Maar verder heb je helemaal gelijk: Een truck-cab geeft wel erg makkelijk mee. Het reservewiel in de laadbak geeft gelukkig nog wat lucht (beter dus twee monteren, aan iedere kant één. Uit de harde praktijk kan ik melden dat een HardTop gelukkig een beetje meer weerstand biedt. (Had ik een TruckCab gehad dan was ik wellicht in een klap definitief van mijn hoofdpijn verlost.)

Marc


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015, 19:32 
hallo
graag tekening rolkooi


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 14 jan 2015, 10:57 
tssss, lekker kort en bondig Rob....the finger smiley
denk wel dat je op deze manier je tekeningen gaat krijgengrinning smileyspinning smiley sticking its tongue outeye rolling smiley
Noob?drinking smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 15 jan 2015, 13:57 
heb geen tekeningen maar zag wel deze advertentie , en leek mij niet echt duur ?

[www.tweedehands.nl]


materiaal zal ook niet echt goedkoop zijn


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 51 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.