Land Rover Prikbord

Het meest uitgebreide Land Rover forum en prikbord, hier vind u de meeste Land Rover berichten. Oa over de Series, Defender, Discovery en Range Rover.
Het is nu di 04 jun 2024, 20:35

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 20:10 
Vraagje,

Ik zie helemaal geen particuliere land rover advertenties meer bij land rover onderdelen ..........alleen bedrijven waar ik geen interesse in heb.
Ligt dat aan mij of?

Groet Michel WaZ


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 20:27 
Ik denk dat de particulier even niets te adverteren heeft. Bedrijven kunnen ook interessante dingen aanbieden, maar nu even niet. Ik begrijp het wel, niemand reageert namelijk. Handel dood.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 20:43 
moody smileyMwa... Dynamootje oid toch welwinking smiley
Al onderweg??spinning smiley sticking its tongue out


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 21:21 
Tot eergisteren stond er genoeg, van motor tot chassis en van raam tot velg. Nu zijn ook de Sub categorieën foetsie.
Range rover classic onderdelen staan er nog wel......beetje vreemd toch?

Groet Michel WaZ

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 21:28 
Mij valt op dat er niets nieuws bij is gekomen de laatste dagen. Ik schrijf het vooralsnog toe aan een update van MP.

Ivo


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:10 
Het is idd. 'n puinhoop daar bij MP.
waarschijnlijk willen ze de menu structuur omdraaien, dus eerst kiezen voor bijvoorbeeld motor en toebehoren, en daarna kun je kiezen voor welk merk.
dat is jammer, want wij willen eigenlijk alleen maar alle landrover onderdelen zien, en niet dat we eerst moeten kiezen voor welke subgroep.
ze zitten nu midden in de verbouwing.. vandaar de chaos.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:17 
Klopt, ze gooien het onderdelen menu helemaal omdat onderdelen dan gemakkelijker te vinden zijn volgens hun.
Volgens hun kun je de meeste onderdelen op verschillende merken gebruiken.
Bedrijven klikken gewoon alle merken aan en zetten alle merken in de advertentie zodat je eerst door 200 advertenties voor turbo's moet voor je een particuliere advertentie tegen komt.
Als ik er zelf iets opzet kan ik het zelf ook nog amper terug vinden ;-)

Groeten Symon

Ps. zou zeggen allemaal een klacht in dienen


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:20 
vooral de adverteerder `autodemontage` maakt het helemaal bont! dik 2000 advertenties met alleen maar 'n plaatje van 'n onderdeel en 'n verwijzing naar hun website, waar je als eerste je kenteken moet ingeven....
alsof dat bij onze landrovers zal werken met al die verbouwingen...


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:26 
ik zie kansen voor Berry om zijn landrover markt uit te breiden/te verfijnen, want ik denk dat 't snel afgelopen is met MP voor ons particulieren voor onze onderdelen.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:28 
Thanx, dat bedoel ik. Hoogst irritant dit!

Groet Michel WaZ

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:35 
Moet je proberen.......hier zakt helemaal je broek vanaf!

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:56 
Oh sorry, ik was in de war met de paginamarkt. MP is idd een zooitje. Ik vind er helemaal geen aardigheid meer aan om daar te adverteren. Paar jaar geleden ging dat lekker, veel reacties. Nu kost een advertentie maken en plaatsne gewoon veel tijd. En ik heb nog zo'n berg....... Begin Mei naar Aken, dan neem ik weer een berg mee.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 22:56 
sjorsboomschors/aka/PP Schreef:
-------------------------------------------------------
> moody smileyMwa... Dynamootje oid toch welwinking smiley
> Al onderweg??spinning smiley sticking its tongue out

Sorry! Gaat morgen weg!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 12 maart 2015, 23:38 
Bart van Dessel Schreef:
-------------------------------------------------------
> sjorsboomschors/aka/PP Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > moody smileyMwa... Dynamootje oid toch welwinking smiley
> > Al onderweg??spinning smiley sticking its tongue out
>
> Sorry! Gaat morgen weg!

grinning smiley no worries matespinning smiley sticking its tongue out


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 00:00 
Het is idd niet normaal meer, ik keek voorheen elke dag wel even of er toevallig niets interessants tussen stond
maar er is niets meer te halen.
Kunnen we niet massaal naar een andere site gaan of naar de marktpagina?
Gr Hugo


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 00:01 
Banden bijvoorbeeld moet je voor betalen tegenwoordig. Ik kon vroegah wel eens een goede band verkopen voor 10 a15 euro. Als je nu eerst 5 euro voor advertentie moet betalen is de lol er gauw van af.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 00:14 
modderpoel/LRCH bijv........grinning smileywinking smiley


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 00:49 
Ik heb net een account aangemaakt voor 2ehands.nl , weliswaar niet zo uitgebreid maar lekker simpel. Net ook even op Speurders gezeten, ook waardeloos.

Groet Michel WaZ

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re reactie MP
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 10:59 
meneer Kleverlaan,

Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag met met betrekking tot de categorie auto-onderdelen. Graag voorzie ik u van informatie.

Marktplaats heeft het handelen in auto-onderdelen voor kopers en verkopers gemakkelijker gemaakt. De structuur van de auto-onderdelencategorie is onder handen genomen waardoor het onderdeel dat u zoekt nu eenvoudiger te vinden is.

Auto-onderdelen zijn vaak geschikt voor verschillende automerken maar zijn slechts van één type onderdeel, bijvoorbeeld een accu, een filter of een band. Daarom is het logischer om advertenties in te delen naar het type onderdeel. Het blijft wel mogelijk om te verfijnen op basis van het automerk waarvoor het onderdeel geschikt is.

Tijdens het plaatsen van uw advertentie kunt u het type onderdeel selecteren, waarbij u vervolgens aan kunt geven voor welke merken of typen voertuig het onderdeel geschikt is. Uw advertentie zal vervolgens in de rubriek geplaatst worden van het type onderdeel, waarbij de advertentie via de zoekfilters op automerk uitgefilterd kan worden. Vanwege deze wijziging is het niet langer mogelijk om een advertentie te plaatsen in de oude rubrieken. Deze rubrieken komen te vervallen, zodra de advertenties de advertentietermijn doorlopen hebben.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd of ontvang graag uw reactie wanneer ik u verder van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Marinde

RRC '86 V8


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Re reactie MP
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 19:21 
hoeveel zou autodemontage sponsoren aan marktplaats?

Net even gekeken bij landrover onderdelen. Na de eerste 2 pagina's autodemontage eens bij de laatste pagina's gekeken en daar vond ik onder een autodemontage advertentie nog een paar aanbiedingen voor volkswagen chiroco onderdelen....

Doet u mij dan maar de pagina markt

groetjes, Fenna


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Re reactie MP
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 19:56 
Komt omdat in de rubriek Land rover er geen nieuwe advertenties meer bij komen.
Zijn nu helemaal over de nieuwe rubrieken verdeeld

Groeten Symon


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Re reactie MP
BerichtGeplaatst: vr 13 maart 2015, 20:27 
heb ze gevonden ... ongeveer winking smiley

Fenna


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Re reactie MP
BerichtGeplaatst: za 14 maart 2015, 11:14 
Echt helemaal ruk wat Marktplaats flikt, het is alleen maar onhandiger geworden.
En ik wordt ook bloedsjachrijnig van die Autodemontage idioten, ze jagen de particulier/hobbyist helemaal weg!
Leve onze PaginaMarkt!!


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re: Re reactie MP
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2015, 12:32 
Dit is wel mega zuur... Normaal keek ik iedere dag om marktplaats wat ervan nieuwe laro onderdelen bij was gekomen. Ik zoek en wil helemaal niet op specifieke onderdelen zoeken maar gewoon zien wat er wordt aangeboden. Nu zie je alleen de bedrijfsadvertenties thumbs down

Groeten,

Dennis

RRC EFI & DAF YA-126 Breda




Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re mijn reactie naar mp
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2015, 17:33 
Hartelijk dank voor uw antwoord,

Als MP even de diverse autoforums checkt dan kan men lezen dat de nieuwe opzet als onhandig en niet praktisch wordt ervaren.
Dus of dit nou een goed plan is om dit door te voeren vraag ik me af.

Je moet nu op een Sub categorie klikken bv motor en toebehoren, dan pas naar het merk!
Hoogst irritant!
Even op het merk zoeken naar nieuwe onderdelen is er niet meer bij, want je moet nu eerst telkens terug naar de Sub categorie. Ook hoogst irritant.
Diverse particuliere aanbieders van mijn automerk plaatsen al niet meer op MP en zijn overgestapt naar andere site,s.

Wat echter wel handig kan zijn is onderscheid maken tussen particuliere en professionele aanbieders.
Er zijn professionele aanbieders die er echt een potje van maken, het enige belang van ze is een vermelding en het maakt ze niet uit waar het is vermeld.
Neem bv het bedrijf autodemontage..............die zet stoelen tussen motoronderdelen van alle merken en zo zijn er nog meer voorbeelden.

Mvgr Michel Kleverlaan


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2015, 17:49 
Dat zou een goed plan zijn voor M.P., aparte rubrieken voor bedrijven en particulieren. Maar ja, dan krijg je weer dat er misbruik wordt gemaakt en controleren kost weer geld voor MP. Misschien dat we 's moeten kijken bij Speurders.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2015, 17:57 
Correctie, niet meer kijken bij Speurders, die maken het nog veel bonter dan MP, wij kunnen daar gewoon helemaal niet adverteren! Geen rubriek met Land Rover, ook geen "terreinauto's", wel rubriek "onderdelen Jeeps" en welke L.R. eigenaar wil daar tussen gaan staan?? Zijn ook voor 99% Jeep onderdelen in die rubriek.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2015, 18:21 
Kijk eens bij 2ehands.nl , niet joepie joepie, maar wel net zoals vroegahhhh. Met land Rover ! Speurders is idd knudde......

RRC '86 V8



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 15/03/2015 16:28 door Michel WaZ.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: zo 15 maart 2015, 18:49 
Los van het feit dat het zoeken op MP nu K.. is, is het leuk om hier te lezen dat er meer mensen zijn die net als ik, dagelijks even keken of er iets interessants was geplaatst op MP.
Het was een leuk onderdeel van de hobby.

Ivo Cox
109 Serie III, 1973, 200TDi, P38 PAS
RRC, 1984, 3.5 V8 carb SU
VW Golf Variant
Gilera Fuoco
[picasaweb.google.com]


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 16 maart 2015, 06:59 
de boeven van autodemontage en hun google crap wonen hier:
OnderdelenZoeker
Wygeast 51
9294 KR Oudwoude


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
 Berichttitel: Re reactie 2 MP
BerichtGeplaatst: ma 16 maart 2015, 18:26 
U geeft in uw bericht feedback op de nieuwe indeling van de rubriek auto-onderdelen. Wij stellen dit zeer op prijs.

Ik heb uw feedback doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. Op die manier kan uw bericht bijdragen aan een wijziging van deze functionaliteit. Wanneer wij over een bepaald onderwerp meerdere klachten of suggesties ontvangen controleren we altijd of het mogelijk is om een wijziging door te voeren. Wij stellen het zeer op prijs wanneer onze gebruikers met ons meedenken ter verbetering van de site. Indien u nog meer suggesties heeft, ontvang ik die graag van u.

Verder is Marktplaats een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden gebracht. Zowel particulieren als bedrijven mogen gebruik maken van dit platform. Dit is toegestaan, zolang advertenties volgens de voorwaarden worden geplaatst. Veel bedrijven bieden producten aan als 'Nieuw'. Door de filters 'Zo goed als nieuw' en 'Gebruikt' te selecteren kunt u de meeste bedrijfsadvertenties uit uw zoekresultaten filteren. Ik raad aan om deze mogelijkheid eens te proberen. Via de volgende link kunt u meer informatie vinden over hoe u gericht kunt zoeken op Marktplaats en zodoende hopelijk tot meer gewenste zoekresultaten komen:

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd of ontvang graag uw reactie wanneer ik u verder van dienst kan zijn.

Met vriendelijke groet,


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: ma 16 maart 2015, 21:30 
Ivo Cox Schreef:
-------------------------------------------------------.
> Het was een leuk onderdeel van de hobby.


Met de nadruk op "was".

Jammer.


Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4 | 88 Series III V6 (helaas verkocht)



Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2015, 20:18 
Hoi,meen je nu werkelijk dat bij marktplaats het belang van de particulier adverteerder waar nauwelijks wat aan te verdienen valt voorop staat,aan bedrijfsadverteerders wordt het grote geld verdiend, je wordt tochmisselijk op mp van de advertenties die overal aan vastgekoppeld worden, nu ook al als je alle advertenties van een adverteerder wilt bekijken krijg je weer eerst reklame voorgeschoteld, ebay perst mp uit als een citroen maar of dit blijft werken betwijfel ik, de rubruik autoonderdelen is in het verleden al eens betalend geweest maar na een paar weken was het ineens weer gratis.......


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 19 maart 2015, 00:01 
De oplossing op Marktplaats is om breed te zoeken onder bijvoorbeeld "Defender" in auto-onderdelen (niet onder landrover-onderdelen)
Spontaan vindt je in eens weer de leuke advertenties (en meer) dan dat je in de groep zelf vindt.

Just my 2 cents


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: do 19 maart 2015, 22:09 
idd. Bauke.
dat ziet ziet er 'n stuk gezonder uit nu.


Omhoog
  
Antwoord met een citaat  
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 88 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling

LaroPrik.nl is onderdeel van Land Rover Forum en Land Rover Prikbord.

Land Rover Forum, de grootste en gezelligste verzameling Nederlandstalige Land Rover berichten.