Het zijn gebruikte series spatborden, hoe gaaf kan bijna 50 jaar oud alu zijn dat ook tig jaar op een rijdend hok gemonteerd is geweest?
Helemaal gaaf zijn ze niet. Als je helemaal gaaf wilt, moet je geen gebruikt spul zoeken
Deuk vrij is redelijk utopisch. Er zitten meerdere verflagen op en op een aantal plaatsen is de verf verwijderd tot kaal alu. Ook zijn er boorgaatjes en restjes kit van traanplaat dat er ooit op zat. Van 1 is het buitenpaneel gedemonteerd en waar de boutjes en moertjes zijn gebleven weet ik niet meer.
Wat ik al zei, het heeft voor mij geen prioriteit om nu onmiddelijk naar mijn werkplaats te gaan (half uur rijden), daar een uurtje of twee klooien om de spatborden tevoorschijn te trekken (als ik er al bij kan, want mogelijk staat er een 110 van een maatje in de weg waardoor ik niet met een heftruck bij al mijn stellingen kan) en een paar foto's te maken. Ergens volgende week ben ik in mijn werkplaats voor een klusje, dan kan ik er wel mee in de slag. Mijn aanbod ligt al 5 maanden voor je erop reageerde, die week (of 2 of 3) zullen niet veel uitmaken lijkt me
Fenna