Bedankt voor de reacties.
Maar ik ben . zelf niet bekend/vertrouwd met afstellen, vandaar toch meer de oplossingsrichting om een vakman te vinden
Dus suggesties zijn nog steeds welkom!
Ik zal LeenAPK ook eens bellen, of ze het ook met afstellen willen/kunnen proberen
Er zijn 3 resultaten gevonden
- zo 10 mei 2026, 20:09
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: Laten afstellen 3.6 V8 benzine + LPG omgeving Pijnacker
- Reacties: 7
- Weergaves: 1255
- di 05 mei 2026, 16:11
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: Laten afstellen 3.6 V8 benzine + LPG omgeving Pijnacker
- Reacties: 7
- Weergaves: 1255
Re: Laten afstellen 3.6 V8 benzine + LPG omgeving Pijnacker
Waarom niet bij de APK garage laten afstellen?
De garage/vakman waar tot nu toe de reparaties gedaan zijn, is niet bekend/behendig genoeg met afstellen van een V8. Meer diesel kennis. En is ook geen keurmeester.
Ik neem trouwens aan dat het om een 3.5 gaat.
Op de voormalig Poolse papieren ...
- ma 04 mei 2026, 19:15
- Forum: Prikbord
- Onderwerp: Laten afstellen 3.6 V8 benzine + LPG omgeving Pijnacker
- Reacties: 7
- Weergaves: 1255
Laten afstellen 3.6 V8 benzine + LPG omgeving Pijnacker
Hi,
Ik ben al een tijdje bezig en 110 uit '83 door de APK te krijgen.
Laatste punt lijkt te zitten in het afstellen van de motor. Het is een 3.6 V8 met ook een LPG installatie.
De motor loopt wat onrustig en de verwachting is dat 't de CO2 meting niet zal halen.
Weet iemand waar ik hiermee terecht ...
Ik ben al een tijdje bezig en 110 uit '83 door de APK te krijgen.
Laatste punt lijkt te zitten in het afstellen van de motor. Het is een 3.6 V8 met ook een LPG installatie.
De motor loopt wat onrustig en de verwachting is dat 't de CO2 meting niet zal halen.
Weet iemand waar ik hiermee terecht ...