De klok van een rover vooras is exact gelijk aan de klok van de rover achteras. Heb ze uitgewisseld gehad.
De reden dat het voor diff niet zo vaak stuk gaat is dat als het al ingeschakeld wordt het niet het volle motor vermogen voor zijn kiezen (64 pk
) krijgt in tegenstelling tot het achter diff dat in 2x4 wel wat te verduren krijgt. Met gevolg afgebroken tanden, heb daar ervaring mee
over de steekassen zullen we het maar niet hebben
en de gehele as verbuigt ook nog te makkelijk, zelfs met de militaire versterking
ook ervaring.
Al met al is mijn vooras nog origineel en na 49 jaar nog heel, niet helemaal waar, heb de steekassen vervangen door s3 met fijnere vertanding.
Voor de rover achterass blijf ik er bij, schrot
De klok van een rover vooras is exact gelijk aan de klok van de rover achteras. Heb ze uitgewisseld gehad.
De reden dat het voor diff niet zo vaak stuk gaat is dat als het al ingeschakeld wordt het niet het volle motor vermogen voor zijn kiezen (64 pk :o ) krijgt in tegenstelling tot het achter diff dat in 2x4 wel wat te verduren krijgt. Met gevolg afgebroken tanden, heb daar ervaring mee :cry: over de steekassen zullen we het maar niet hebben :shock: en de gehele as verbuigt ook nog te makkelijk, zelfs met de militaire versterking :evil: ook ervaring.
Al met al is mijn vooras nog origineel en na 49 jaar nog heel, niet helemaal waar, heb de steekassen vervangen door s3 met fijnere vertanding.
Voor de rover achterass blijf ik er bij, schrot :geek: