[www.techwebasto.com]
Succes
Handleidingen en onderdelenlijst Webasto DBW46 (mariniers 110)
Re: Handleidingen en onderdelenlijst Webasto DBW46 (mariniers 11
Die stonden nog niet op de prikkers cd's he, geloof ik?
Aad, straks past het niet meer op drie cd's....
Sander 110 Snorkel, die ook deze Webasto heeft, en nu dus ook gelukkig is met deze extra documentatie.
Beste 110, bedankt!
Aad, straks past het niet meer op drie cd's....

Sander 110 Snorkel, die ook deze Webasto heeft, en nu dus ook gelukkig is met deze extra documentatie.
Beste 110, bedankt!
Hee, nog meer documentatie, ben ik ook blij mee.
PS: ik kan binnenkort de originele Nederlandse handleiding van de Mariniers-110 omzetten in PDF, die kan dan ook op de volgende Prikkers-CD. (Sander, ik heb nog 1 extra kopie van het boekje, wil jij die hebben?)
PS: ik kan binnenkort de originele Nederlandse handleiding van de Mariniers-110 omzetten in PDF, die kan dan ook op de volgende Prikkers-CD. (Sander, ik heb nog 1 extra kopie van het boekje, wil jij die hebben?)
BINGO, graag!
Sander met een beetje zieke 110 Snorkel
(maar mensen worden vaak ook beter als ze ziek zijn)
Sander met een beetje zieke 110 Snorkel
(maar mensen worden vaak ook beter als ze ziek zijn)
Ga jij binnenkort nog naar een evenement toe? of kom je in de buurt van Arnhem? dat zou weer portokosten schelen.
gr, Chris
gr, Chris
Nee, ik ga nog niet naar evenementen, voor zover ik weet: Snorkel is daar nog even te ziek voor ;-(
Of er moet iets zijn waar ik met mijn gewone auto heen kan zonder uitgelachen te worden? Heb jij wel evenementen waar je heen wilt/gaat, ik kan ook als "kijker", desnoods rijd ik met jou mee.
Geef maar een rekening nummer, zeg maar een porto en ik tel daar wel een fooitje bij. Doe ik niet moeilijk over, al kan ik me aarzeling van jouw kant voorstellen. Desnoods wacht je even met opsturen tot ontvangst.....
Sander 110 Snorkel
Of er moet iets zijn waar ik met mijn gewone auto heen kan zonder uitgelachen te worden? Heb jij wel evenementen waar je heen wilt/gaat, ik kan ook als "kijker", desnoods rijd ik met jou mee.
Geef maar een rekening nummer, zeg maar een porto en ik tel daar wel een fooitje bij. Doe ik niet moeilijk over, al kan ik me aarzeling van jouw kant voorstellen. Desnoods wacht je even met opsturen tot ontvangst.....

Sander 110 Snorkel