joepie
Re: joepie-hoe?
Robbert,
ik heb nu eenmaal een brandstofpompen-tik. Wat heb je precies gedaan en hoe ging het?
Andries
ik heb nu eenmaal een brandstofpompen-tik. Wat heb je precies gedaan en hoe ging het?
Andries
Re: joepie-hoe?
De pomp die ik had was duidelijk nog niet versleten, hij had wel een goede opbrengst maar lekte brandstof waardoor hij erg moeilijk starte ( pomp loopt leeg en je moet heel lang starten voordat hij aanslaat.) ik heb een revisieset gehaald bij de dieselservice hier in de buurt en de pomp maar eens gewoon open gemaakt.
Blijkt dat die cav pomp heel goed te reviseren is. gewoon alle rubbertjes,
o-ringen, keerringen, pakkingen en inwendige filters vervangen en hij rijdt weer geweldig. Ik heb wel een aantal gereedschapaanpassingen moeten maken om het te kunnen doen maar het is zeker niet onmogelijk.
Groet robert
Blijkt dat die cav pomp heel goed te reviseren is. gewoon alle rubbertjes,
o-ringen, keerringen, pakkingen en inwendige filters vervangen en hij rijdt weer geweldig. Ik heb wel een aantal gereedschapaanpassingen moeten maken om het te kunnen doen maar het is zeker niet onmogelijk.
Groet robert
Re: joepie-hoe?Databank
Ok bedankt Robert,
Kortgeleden was er een voorstel voor een databank via prikkerspagina. Ik denk dat erg veel mensen iets zouden hebben aan het verhaal van A tot Z over deze revisie.
Andries
Kortgeleden was er een voorstel voor een databank via prikkerspagina. Ik denk dat erg veel mensen iets zouden hebben aan het verhaal van A tot Z over deze revisie.
Andries