terreinrijden zondag rondom Eindhoven ?

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Roel K

terreinrijden zondag rondom Eindhoven ?

Bericht door Roel K »

Hoi,

Wie heeft er zin om aanstaande zondag mee te gaan rijden
in de omgeving Eindhoven/Helmond?
Plan: vertrek bij mij thuis in (zuid-west) Eindhoven om 13:00 (ik mail geinterresseerden mijn adres), daarna gaan we richting Helmond/Deurne (de Peel).
Tenzij iemand andere goede ideeen heeft. Ik weet voldoende modderweggetjes, (legale) bospaadjes om de hele middag bezig te zijn. Het is ook mogelijk om om pakweg 13:30 bij een of andere afslag van de A67 af te spreken.
Ben je geinteresseerd, reageer dan op dit bericht voor zondag 12 uur.

Roel
bart hendriks

Re: terreinrijden zondag rondom Eindhoven ?

Bericht door bart hendriks »

.hallo roel,

wij gaan terrein rijden in veldhoven op de landsard. als wij dat niet willen dan willen wij toch nog met jullie meegaan. wij zijn eeen tijdje terug met de recreatieve de avond rit in de peel gehad en daar waren toch wel een paar lange modderige maar dan ook echt modderig. dat is ergen langs een loop af maar ik zou niet meer weten waar dat die paden zijn daar was het te donker voor.

groetjes bart hendriks
resque112

BLUBBERCUP OP DE LANSARD

Bericht door resque112 »

MMMMMMMMMMMMM,

Veul regen en natte sneeuw, dat maakt de Lansard heftig.
Ik ga ook rijden zondag, vanaf half tien van de partij.
Zal wel een mooie blubberzooi worden in het bos.

Resque112
gurbe90

Bericht door gurbe90 »

Had wel zin Roel, lang niet gezien, maar moet werken

Veel plezier

marijke
Brutus

Bericht door Brutus »

Roel,

Goed idee, is al weer een tijd geleden dat we de modderweggetjes gepakt hebben.
Ik laat het je zaterdagavond weten of we zeker mee gaan.

Groeten,
Carlo en Monique

ps. Marijke moet je de hele zondag werken?? Was wel eens weer leuk geweest om je te zien.
Wellicht een andere keer dan.

En hoe zit het met Youri en Gheert ???
Dave

Bericht door Dave »

Hoi Roel,

Zondag was ik al van plan om te rijden, dus dat komt mooi uit. Ik moet alleen even aan mijn passagiers vragen of ze dit ook een goed idee vinden. Anders ben ik zondag zeker van de partij.

Groeten,

Dave Frencken (Kan ik je ook eindelijk laten zien wat ze aan mijn motor gedaan hebben en wat dit gekost heeft.)
Yuri

Bericht door Yuri »

ik zal het onthouden maar ik heb helaas al een afspraak staan voor zondag. mocht dat niet doorgaan doe ik mee.

veel plezier alvast :-)

grtz,

Yuri
SIII 109D
de groene schavuit

Bericht door de groene schavuit »

ja ach ik wil wel maar kan niet toen ik a.s maandag bij smb kwam was mijn motor er weer uit getakeld omdat het toplager vergeten was en Gert-Jan was ziek naar huis. zodat alleen Ad en Olle over waren. Ad wou liever zelf de turbo erop zetten dus en Olle was nog met een lightweigt bezig. heb toen maar bij een raro de achterremmen er helemaal afgehaald en schoongemaakt. (dus weet ik ook weer hoe dat in elkaar steekt) had gehoopt dat ie deze week klaar zou zijn, maarhelaas niet dus. dus hoop ik volgende week te kunnen rijden.

gr Gheert
bart hendriks

Re: BLUBBERCUP OP DE LANSARD

hallo rescue 112,

Ik zat te twijfelele of dat ik met de tocht mee mee ga, of naar de landsard maar ik heb mijn besluit genomen. Ik ga met de tocht meee die van ROEL. Ik hoop dat je het niet erg vindt. ik heb alleen nog in terreinen gereden, nog nooit met een paar prikkers bijelkaar.

groeten bart hendriks
bart hendriks

Ha die roel,

Wij komen ook naar Eindhoven. Voor de tocht in de peel. Zal wel lekker moddere worden

Groeten Bart hendriks
Roel K

Bericht door Roel K »

Hoi Marijke, Bart, Dave, Yuri,

mijn adres en tel.nr heb ik jullie gemaild.

Het is de bedoeling om tussen 12:30 en 13:00 bij mij aan te komen en rond 13:00 te vertrekken (als iedereen er is). Eventueel kunnen we met Dave bij de kerk in Lierop afspreken (13:30-13:45): neem afslag 35 van de A67, rijdt naar Lierop en de kerk steekt boven alles uit, is dus makkelijk te vinden en er is voldoende parkeerplaats. We moeten nl nog iemand uit Lierop ophalen en de carpoolplaats bij die afslag is er niet meer door alle graafwerkzaamheden. Dit is dan het startpunt voor de rit.

Bart, kun je zelf rijden of rijd je met iemand mee? Dit ivm de beschikbare zitplaatsen. Heeft iemand eventueel nog plaats?

Groetjes en hopelijk tot morgen,
Roel
Mark

Bericht door Mark »

Hoi,

Ik wil ook graag ploegen. ik heb al een tijd niet meer gereden met m'n brandweer.
Hoe en waar??

Groetjes Mark
Brutus

Bericht door Brutus »

Oke, wij zijn ook van de partij!

Tot morgen.

Carlo en Monique
Roel K

Bericht door Roel K »

Carlo en Monique,

waar komen we jullie tegen? Als je je emailadres opgeeft mail ik mijn adres en
tel. nr.

Roel
Roel K

Bericht door Roel K »

Mark,

ik heb je gemaild.

Roel
bart hendriks

Haallo roel wij komen ook naar eindhoven wij zijn er naar schatting rond 12. 45u

gr bart
Dave

Bericht door Dave »

Hoi,

Wij komen nu ook zeker. Om 13.30 in Lierop was het he. We zullen er zijn. Ik verheug me er al weer op.

Groeten,

Dave Frencken
IIa friend

Bericht door IIa friend »

Hoi Roel en alle anderen,
Ook ik ben om 13.30 uur bij de kerk in Lierop om een stukje mee te rijden.
Tot straks,
Marius
Yoda 110

CHIPS!!!

Bericht door Yoda 110 »

Volgende zondag weer?

Ik lees het namelijk maandag 22-11, ik was gisteren pas om 15.30 u in Amersfoort, toen niet meer mee gedaan bij Smink.
Achteraf hadden we dus beter naar Eindhoven kunnen rijden, dit was én dichterbij geweest én dan hadden we misschien wél kunnen offroaden.

CHIPS!!!!!

Groeten,

Arno en Ingeborg
Plaats reactie