reactie 2de kamerleden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Ruud

reactie 2de kamerleden

Bericht door Ruud »

Enkele reacties van tweede kamerleden;

Naar aanleiding van uw mail over het afschaffen van zgn. grijs kenteken voor particulieren kan ik u het volgende melden.

De SGP-fractie in de Tweede Kamer heeft er bij de staatssecretaris van financiën een- en andermaal op aangedrongen een (ruime) overgangsperiode in te stellen. Tevens hebben wij een amendement ingediend waarin dat geregeld is. Helaas hebben wij voor dat amendement tot nu toe geen steun gekregen van de fracties van CDA, VVD en D66 en hebben we dus geen meerderheid in de Kamer.

Met vriendelijke groet,

SGP-fractie Tweede Kamer

Geachte mevrouw of mijnheer,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Goed dat u actie voert. De SP steunt de acties tegen het afschaffen van het grijs kenteken voor particulieren.

Vandaag wordt in de Tweede Kamer het belastingplan behandeld, en daar zal ik ook uw protest verwoorden.

De SP steunt het pleidooi van de stichting Belangen Grijskentekeneigenaren (SBG) dat er een overgangsregeling moet komen. Beste is uiteraard de optie dat huidige grijskenteken-bezitters buiten schot blijven. Op z?n minst zou er een overgangsregeling moeten komen waarbij particulieren 3 tot 5 jaar het huidige, lage belastingtarief blijven betalen

Om steun te betuigen met de acties was de SP ook aanwezig tijdens de gehouden protestmanifestatie. Zie voor meer informatie over onze opvattingen [www.sp.nl]

Bij de behandeling van de belastingplannen deze week zal de SP proberen zoveel mogelijk steun te verzamelen om de plannen verder aan te passen. Uw reactie stellen we zeer op prijs.

Met vriendelijke groet,

Agnes Kant,

Tweede-Kamerlid SP

KORTOM BLIJF ALLEN ACTIE VOEREN.
Anton R

Re: reactie 2de kamerleden

Bericht door Anton R »

Ik heb ook al een heleboel reacties gehad!

Anton
Plaats reactie