Nipper is weer thuis
Nipper is weer thuis
Tja dat was ff een saai weekje zo zonder Nipper
Maar hij is weer terug van een weekje schoonmaken en antiroest behandeling bij v Egmond
En wat ziet hij er weer helemaal puik uit aan de onder kant oei oei wat ben ik hier weer blij mee
prima werk goeie service,prima uitleg allemaal even goed
Kijk zelf maar ff op [irishorvath.fotopic.net]
Groet
Iris
Nipper the red 90
Maar hij is weer terug van een weekje schoonmaken en antiroest behandeling bij v Egmond
En wat ziet hij er weer helemaal puik uit aan de onder kant oei oei wat ben ik hier weer blij mee
prima werk goeie service,prima uitleg allemaal even goed
Kijk zelf maar ff op [irishorvath.fotopic.net]
Groet
Iris
Nipper the red 90
Re: Nipper is weer thuis
Volgens mij zijn ze weer niet erg snel vandaag maar geduld komt vast helemaal goed
Groet
Iris
Nipper thr red 90
The Big Bright Clean Pleasure Machine
Groet
Iris
Nipper thr red 90
The Big Bright Clean Pleasure Machine
iris,
ziet er erg goed uit.
heb ik ook wel interese in.
wat kost dat als ik mijn SIII ook zo verwen in zulk kuuroord.
en is dat dan incl masage
gr arjan
SIII 109 1980
ziet er erg goed uit.
heb ik ook wel interese in.
wat kost dat als ik mijn SIII ook zo verwen in zulk kuuroord.
en is dat dan incl masage
gr arjan
SIII 109 1980
Iris,
Dat ziet er goed uit.
Dat wordt het hele weekend onder de auto liggen en genieten van het fraaie resultaat.
Doen ze ook nog iets aan de plekken waar de roest al aardig toegeslagen heeft?
Of beperken ze zich tot het grondig reinigen, en spuiten met een roestwerend middel.
Is het nu bruin of brons kleurig, of is de kleur vertekend door het flitslicht.
Richard & Irene die zo'n behandeling ook wel zien zitten (in iedergeval het chasis)
Dat ziet er goed uit.
Dat wordt het hele weekend onder de auto liggen en genieten van het fraaie resultaat.
Doen ze ook nog iets aan de plekken waar de roest al aardig toegeslagen heeft?
Of beperken ze zich tot het grondig reinigen, en spuiten met een roestwerend middel.
Is het nu bruin of brons kleurig, of is de kleur vertekend door het flitslicht.
Richard & Irene die zo'n behandeling ook wel zien zitten (in iedergeval het chasis)
Iris,
Mag ik vragen wat dit gekost heeft???
Ben namelijk ook van plan dit te gaan doen.....
Erik Hof
Mag ik vragen wat dit gekost heeft???
Ben namelijk ook van plan dit te gaan doen.....
Erik Hof
Arjan,Erik,Richard&Irene
De kleur is brons
Ik heb eerst een inspectie/carrosserie keuring laten doen kost 50 euro maar krijg je bij de antie roert behandeling weer terug
Nipper is 6 jaar een de eerte 4 jaren heb ik er zeker niet zuinig mee gedaan maar gelukkig zag alles er nog erg goed uit en paar puntjes war de roest net aardig probeerde opte komen maar niet iets schrikbarends alleen de achter deur maar dat is een bekent iets die vervang ik ooit wel eens als ie er bijne uit lazert
Ik geloof dat ze standaard prijzen voor 90 en 110 hebben maar zeker weten bel ze gewoon ff
Voor een 90 is de prijs 1.175.00 incl btw en de auto moet eerst nog schoon worden gespoten dat is 70 euro per uur en met een LaRo zijn ze zo ongeveer 5 uur bezig is natuurlijk ook maar net hoe vuil ie is
Je bent de wagen een week kwijt maandag brengen zaterdag halen dan staat ie helemaal gepoetst voor je klaar ze zijn het eerste half jaar al weer volgeboekt, ze doen heel veel klassiekers
Groet
Iris
Nipper the 90
De kleur is brons
Ik heb eerst een inspectie/carrosserie keuring laten doen kost 50 euro maar krijg je bij de antie roert behandeling weer terug
Nipper is 6 jaar een de eerte 4 jaren heb ik er zeker niet zuinig mee gedaan maar gelukkig zag alles er nog erg goed uit en paar puntjes war de roest net aardig probeerde opte komen maar niet iets schrikbarends alleen de achter deur maar dat is een bekent iets die vervang ik ooit wel eens als ie er bijne uit lazert
Ik geloof dat ze standaard prijzen voor 90 en 110 hebben maar zeker weten bel ze gewoon ff
Voor een 90 is de prijs 1.175.00 incl btw en de auto moet eerst nog schoon worden gespoten dat is 70 euro per uur en met een LaRo zijn ze zo ongeveer 5 uur bezig is natuurlijk ook maar net hoe vuil ie is
Je bent de wagen een week kwijt maandag brengen zaterdag halen dan staat ie helemaal gepoetst voor je klaar ze zijn het eerste half jaar al weer volgeboekt, ze doen heel veel klassiekers
Groet
Iris
Nipper the 90
Arjan
Ontbijt-lunch-avondeten en een badjas met slippers horen bij deze behandeling
Als je 'm ophaald zou ie het leifst zo weer de blubber in maar dat mag ff niet
Groet
Iris
Nipper the red 90
Ontbijt-lunch-avondeten en een badjas met slippers horen bij deze behandeling
Als je 'm ophaald zou ie het leifst zo weer de blubber in maar dat mag ff niet
Groet
Iris
Nipper the red 90
Iris,
Mooi werk. Ben daar al eens geweest om te informeren naar de prijzen. De wachttijd was toen ook al een half jaar. Absolute kwaliteit. Dat lijkt me het wachten waard. Ben dus druk aan het sparen en volgend jaar is de mijne aan de beurt. Hoef me voor de komende winter geen zorgen te maken want ook de mijne zier er nog goed uit. Maar omwille van het behoud krijgt ie volgend jaar toch even lekker een beurt.
Groet,
Marcel G
Mooi werk. Ben daar al eens geweest om te informeren naar de prijzen. De wachttijd was toen ook al een half jaar. Absolute kwaliteit. Dat lijkt me het wachten waard. Ben dus druk aan het sparen en volgend jaar is de mijne aan de beurt. Hoef me voor de komende winter geen zorgen te maken want ook de mijne zier er nog goed uit. Maar omwille van het behoud krijgt ie volgend jaar toch even lekker een beurt.
Groet,
Marcel G