Rockanje
Rockanje
Gisteren Blue Sky uitgelaten op het strand van Rockanje. We (samen met een Nekaf) waren er net na 10'en en het eerste rondje op het parkoers was errug leuken nog lekker rustig!
Daarna begon het wat drukker te worden, echter dat leverde ook weer de nodige mooie acties op. Heb een Disco gezien die na een snoekduik in een bak door 4 wagens eruit getrokken moest worden, DAF's die boven op de heuvels bleven hangen, een terreinvoertuig gekanteld en natuurlijk diverse wagens die vast kwamen te staan.
De aanwezige terreinwagens waren van allerlei pluimage, behalve de modellen van Landrover (inclusief een 101) heb ik o.a. Soesjes, Unimogs, Dafs, een kanariegele Hummer H2, Toyota Landcruisers, Jeeps en Nekafs gezien. Tevens was er een grote opkomst van publiek (mede natuurlijk door het fantastische weer).
Heb me heerlijk kunnen uitleven en alles is (natuurlijk) goed gegaan (behalve dat ik 's ochtends een paar keer vast heb komen te staan, maar dat hoort erbij).
Er was echter één ding wat niet goed was, ik was mijn fototoestel vergeten!!! Dus helaas pindakaas, geen mooie actiefoto's om te showen.
Groetjes,
Ron.
Re: Rockanje
Soepkip, daar zitten we nu allemaal op te wachten !!!!!!!!!!
Als maar plezier gehad hebt, dat is het belangrijkste
Als maar plezier gehad hebt, dat is het belangrijkste
Re: Rockanje
Soepkip ...
Heb zeker plezier gehad en met mij m'n dochter die 's middags met me mee reed!
Weer een aanhanger erbij!
Groetjes,
Ron.