gelukkig, onze serie 2A uit 1968 is weer door de APK. Hij moest even op hercontrole voor enkele kleine knullige dingen maar RB heeft hem er weer goed doorheengeleept.
Met nieuwe waadplug klaar voor een moddergevecht op de Maasvlakte of Almere.
Tot ziens, JoMo
Jørgen
PS moet nu toch eens een naampje verzinnen voor onze Laro....
Apk geen probleem
Re: Apk geen probleem
proficiat maar de naam komt wel heb er zelf ook ff over na moeten denken
gr Gheert(die zeker weet dat de groene schavuit nu zeker afgekeurd wordt, maar gelukkig in februari pas aan de beurt is)
gr Gheert(die zeker weet dat de groene schavuit nu zeker afgekeurd wordt, maar gelukkig in februari pas aan de beurt is)
Jo en Mo.
Wat dacht je van "de Spartaan"
Het verwoord de luxe van de wagen en linkt aan Rotterdam.
Hoe is het intussen met het pootje??
Gr Max en JW
Wat dacht je van "de Spartaan"
Het verwoord de luxe van de wagen en linkt aan Rotterdam.
Hoe is het intussen met het pootje??
Gr Max en JW
Mooi Jorgen,
je hebt 'm dus weer veilig thuis. Wat was het probleem nou, behalve de startmotor?
Ik zit in de lappenmand. Na het straatwerk vorige week in de achtertuin hjeb ik een zeurende koppijn, beginnend vanuit m'n nek. Bij een beetje inspanning wordt het heviger.Lijkt een een beetje op spierpijn. M'n schouders zitten ook "vast". LaRo-rijden gaat nog wel.
Ik kijk het nog een paar dagen aan en houd me even rustig.
Groet,
Noud 88
je hebt 'm dus weer veilig thuis. Wat was het probleem nou, behalve de startmotor?
Ik zit in de lappenmand. Na het straatwerk vorige week in de achtertuin hjeb ik een zeurende koppijn, beginnend vanuit m'n nek. Bij een beetje inspanning wordt het heviger.Lijkt een een beetje op spierpijn. M'n schouders zitten ook "vast". LaRo-rijden gaat nog wel.
Ik kijk het nog een paar dagen aan en houd me even rustig.
Groet,
Noud 88