Een hele middag, onder toeziend oog, bezig geweest en nog niet gedaan hebben waarvoor ik kwam......... remmen ontluchten.
Een leerzame cursus remmen ontluchten veranderde in een nog leerzamere cursus wiellagers en keerringen vervangen. Hendrik, Jan, Hans en alle aanwezigen bedankt voor de zeer leuke, leerzame en calorienrijke dag. Er is weer een wereld voor me open gegaan.
De terugweg naar H. v Holland werd wel een lange rit. Ergens, maar ik weet nog steeds niet waar, lekt er olie uit de motor. Op zich niet zo heel erg. Totdat deze olie op de hete turbo komt en de hele cabine blauw ziet..... Net voor de Benelux tunnel, waar niet al teveel ruimte is, toch maar even gestopt. Ik kon de oorzaak niet vinden en ben rustig verder gereden naar een beter punt om stil te staan. Ook bij de 2e poging kon ik de oorzaak niet vinden en heb toen maar op een slakke gang mijn weg vervolgt. Ben benieuwd wat dat kan zijn.
Groet,
Jørgen
JoMo
cursus wiellagers ipv remmen ontluchten
Re: cursus wiellagers ipv remmen ontluchten
is het niet de olie toevoer naar de de turbo die lekt of de afvoer op het uitlaat spruitstuk?
gr,
RoLand(rover)
gr,
RoLand(rover)