pssst
Re: pssst
sssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttt
Moest vandaag toch nog werken, pa helpen, steigertje verzetten je kent het wel, hand en span diensten in en om het huis. Maar is wel lekker rustig hier....................
Gelukkig ook geen problemen.........................klop, klop, klop................
voor je het weet zit je weer in de (@#$$%#!) penarie
gr Erik Hof die morgen wel naar Naarden vertrekt samen met
Blackie ninetyvantweeduizendéén
en Hans Hoekstra en Dridze
Moest vandaag toch nog werken, pa helpen, steigertje verzetten je kent het wel, hand en span diensten in en om het huis. Maar is wel lekker rustig hier....................
Gelukkig ook geen problemen.........................klop, klop, klop................
voor je het weet zit je weer in de (@#$$%#!) penarie
gr Erik Hof die morgen wel naar Naarden vertrekt samen met
Blackie ninetyvantweeduizendéén
en Hans Hoekstra en Dridze
Is er eindelijk een grote prikkersdag en ben ik op tijd om eens heerlijk van de dag te genieten, gaat m'n telefoon.
"Je bent oom geworden kom maar naar lelystad."
einde van m'n dag. en dus maar naar lelystad en daarna naar huis
je zou bijna GRRRRR roepen maar ja de eerste keer oom kan je ook niet over je kant laten gaan en zondag heb ik ook al geen tijd.
Vico ( die nu een nichtje Esmee heeft)
"Je bent oom geworden kom maar naar lelystad."
einde van m'n dag. en dus maar naar lelystad en daarna naar huis
je zou bijna GRRRRR roepen maar ja de eerste keer oom kan je ook niet over je kant laten gaan en zondag heb ik ook al geen tijd.
Vico ( die nu een nichtje Esmee heeft)
Ik heb helaas onderschat wat een grote happening deze DLRS zou gaan worden en zie nu met lede ogen aan dat er zich zeer waarschijnlijk een hele grote gezellige BBQ aan 't plaatsvinden is met dit mooie weer in Naarden.....
Niet dat ik erg jaloers ben hoor ........ helemaal niet.........
Ben m'n wagen maar een beetje aan 't bijverfen en me geestelijk aan 't voorbereiden op een zaterdagje Hoogstraten.
Desondanks wens ik alle prikkers een waanzinnig gezellig weekend in Naarden, jullie hebben in ieder geval het weer mee!! (voor het kramperen en BBQ)
Groetjes,
Ron.