gewicht sankey trailer...

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
misha

gewicht sankey trailer...

Bericht door misha »

Ola,

Kan iemand mij misschien vertellen hoeveel een Sankey trailer ongeveer weegt?
Kheb namelijk ergens gehoord dat zo'n ding dik 600 kG weegt...

alvast bedankt, grz Misha
Lorenz

Re: gewicht sankey trailer...

Bericht door Lorenz »

Hoi Misha,

Volgens het Sankey-handboek (gedownload van de prikkers-CD) weegt ie leeg 357,4 kg.

Kun je dus nog 392,6 kilo laden! Ik wel tenminste want ik rij met een sankey aan een Nato-koppeling zonder E achter B.

Groet Lorenz IIa 88 'Dreadnought'
misha

Bericht door misha »

Hey Lorenz,

over welk formaat sankey trailer hebbe we het dan? (was ik er namelijk vergeten bij te vragen)
Ik ga kijken naar eentje met een bak van ongeveer 180 lang

grz Misha
Lorenz

Bericht door Lorenz »

Hoi Misha,

Ik heb er zo-eentje met de wielen "in" de bak als het ware. Dus NIET diegene met halfronde spatborden, dat zijn volgens mij geen Sankey's maar Nekaf aanhangers.

Die 1,80 baklengte kan wel kloppen zoiets is die van mij ook. Er zit een oplooprem op en achterop 2 neerklapbare pootjes en voorop 1 zo'n pootje.

Groet Lorenz IIa 88 RHD 'Dreadnought' & Sankey (naamloos)
misha

Bericht door misha »

thenx!
frank

Bericht door frank »

probleem met je BE geld niet voor wat je werkelijk laad maar wat je kan laden dwz max gewicht aanhanger 750 kg (dus vol beladen) geen probleem. Is dit max gewicht hoger heb je nog steeds geen probleem zolang je max gewicht onder het leeg gewicht van je auto ligt en max gewicht auto + max gewicht aanhanger samen minder zijn als 3500 kg. Lees nog maar eens zijn lastige regels. word volgens mij lastig met een LR.

groet Frank
Plaats reactie