Wie weet hoe ik mijn carkit moet aansluiten ?
Het is een carkit voor een nokia 6310 i
Het gaat om de 12 volt, ik neem aan dat dit de zwarte en de rode is, maar er blijven er drie over t.w. een groene, een gele en een blauwe.
Nu vermoed ik dat er twee zijn voor de laadstroom en 1 voor de z.g. mute aansluiting van de radio. maar welke is waarvoor ?
Groetjes nardo (....en tot zondag in Naarden....)
aansluiten carkit
Re: aansluiten carkit
Hoi Nardo,
Ik heb onlangs de nokia carkit uit mijn (nuon) dienstauto gehaald. en daar waren de rode en blauwe draden samen op de vaste spanning gezet en de zwarte is dus de massa. de groene en gele draden waren redelijk kort afgeknipt en dus ook nergens aangesloten. de carkit was ingebouwd door een erkend inbouw bedrijf (Gami).
Hoop dat je hier iets mee kan.
Groetjes Marc 90
Ik heb onlangs de nokia carkit uit mijn (nuon) dienstauto gehaald. en daar waren de rode en blauwe draden samen op de vaste spanning gezet en de zwarte is dus de massa. de groene en gele draden waren redelijk kort afgeknipt en dus ook nergens aangesloten. de carkit was ingebouwd door een erkend inbouw bedrijf (Gami).
Hoop dat je hier iets mee kan.
Groetjes Marc 90
hoi
gele is voor radio mute en heb je dus niet nodig, wel effe afplakken. Je moet een naar de constante + en een via het contactslot doen, als je hem tenminste aan en uit wil laten gaan via het cont slot.
groet Frank
p.s. als je er niet uit komt kan ik nog wel ergens een aansluitschema opsnorren.
gele is voor radio mute en heb je dus niet nodig, wel effe afplakken. Je moet een naar de constante + en een via het contactslot doen, als je hem tenminste aan en uit wil laten gaan via het cont slot.
groet Frank
p.s. als je er niet uit komt kan ik nog wel ergens een aansluitschema opsnorren.
Frank,
Als je het aansluitschema nog kan vinden graag, ik ben zondag evt in Naarden.
Alvast bedankt Nardo.
Als je het aansluitschema nog kan vinden graag, ik ben zondag evt in Naarden.
Alvast bedankt Nardo.
Hoi Nardo,
kijk even in je mailbox, ik heb je de gebruiksaanwijzing van de carkit, de aansluitinstructies en het interne stroomschema van de carkit gemaild (Adobe Acrobat - pdf bestanden).
Mocht je nog vragen hebben, kijk ik wel even in mijn wagen hoe e.e.a. zit.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)
kijk even in je mailbox, ik heb je de gebruiksaanwijzing van de carkit, de aansluitinstructies en het interne stroomschema van de carkit gemaild (Adobe Acrobat - pdf bestanden).
Mocht je nog vragen hebben, kijk ik wel even in mijn wagen hoe e.e.a. zit.
Groetjes,
Bob Nonnekens
('t Werkezeltje, SIII 88" Stawag)