Ermelo/Heide

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Iris

Ermelo/Heide

Bericht door Iris »

Net terug van nog ff een paar dagen kamperen vlak bij de heide dus ook elke dag ff rijden op de heide,en het hobbel de bobbel bos in de hoek van de heide
Over 2 maanden gaat de heide dicht (waarschijnlijk 1 november) voor autoverkeer alleen nog toegang met een vergunning
Heel erg jammer,maar waar weer een speelterrein minder

Groet
Iris
Nipper the red 90
Erik H

Re: Ermelo/Heide

Bericht door Erik H »

Dus waren jullie dat eergister op de heide???
Ik (Erik) zat in die zwarte 90 (blackie) de ander was een kennis van me

Toevallig kwam ik de marachussee (hoe schrijf je dat???) tegen bij het begin van het terrein, die zeiden dat het hun niet bekend was dat het terrein dicht ging en ook niet dat je er straks alleen nog opkan met vergunning of zo. Maar goed ik weet niet hoe jij aan die informatie komt???
Zou wel jammer zijn als het dicht ging, je kan daar erg leuk modderen!!!

Gr Erik & Blackie
Iris

Bericht door Iris »

Ja klopt met die rooie
In het voorjaar had ik het verhaal al gehoord van de camping- baas en nu was er een oud baasje die s'avonds al 12 jaar z'n hond uitlaat(hij rijd dan in de auto en de hond loopt ergens los) die begon te vertellen dat hij de vergunning(ontheffing) al binnen had en dat over 2 maanden de heide afgesloten zou worden,bij navraag kwam hij niet met een duidelijk andwoord per wanneer dus dat kan ook 1 oktober zijn
Veel wegen rond om de heide daar word momenteel een richtings verkeer van gemaakt of alleen toegangkelijk voor bewoners of zo dat het ergens doodloopt en best al wel veel bordjes veboden voor motorvoertuigen
Toen ik dit had gehoord ben ik s'avond nog maar ff een rondje gaan maken
Er word volgens mij ook meer gecontroleerd door de Marechaussee een paar dagen daar voor was er ook een Ligthweight die aangehouden werd,maar precies waarvoor weet ik niet

Groetjes
Iris
Nipper the red 90
Erik H

Bericht door Erik H »

Die marechaussee vroeg ook aan mij wat de bedoeling was, of we mee gingen doe met de parijs-dakar of zo. Heb hem toen gezegt dat ik wel heel graag wilde maar dat dat nu nog even niet mogelijk was. Heb hem gewoon verteld wat we van plan waren, gewoon een beetje in de bosrand rijden, daar was hij kennelijk tevreden mee, want hij gaf me zelfs nog een paar plaatsen door waar zij zelf met een m@rc$d%s ????? vast waren komen te staan!!!!!. hij zij ook nog dat zo lang er met niet teveel auto's en te wild (crossen op de zandpaden) gereden werd er nix aan da hand was. O Ja en ook zo ver mogelijk uit de buurt blijven van de schaapskooi en de kudde dan is er nix loos. Over het sluiten had hij nog nix gehoort !!! en zij zitten toch dicht bji het vuur. Maar goed zolang het nog kan kunnen we er nog van genieten.

gr Erik & Blackie (the black 90&quot
Iris

Bericht door Iris »

Nou laten we hopen dat de Marechaussee gelijk heeft,dan weet ik alvast weer waar ik ga kamperen in het voorjaar

Groet
Iris
Nipper the red 90
Erik H

Bericht door Erik H »

Ja laten we het hopen!!!! Zie je daar nog wel eens

Gr Erik & Blackie
robb

Bericht door robb »

Hé Iris,
Heb je een naam van de camping en waar je precies in Ermelo gaat rijden dan ???
Lijkt me een leuk stekkie om eens naar toe te gaan op een zondag om een lekkere wandeling met daaraanvast een stukje hobbelen "langs de bosrand"
( hondjes mee, picknickmand enzo misschien een beetje cantharellen snijden ??)
Iris

Bericht door Iris »

Hoi
Camping Het Keteltje kijk ook ff bij www.kgc.nl je hoeft slechts een hekje door en dan ben je op de heide de honden mogen er los voor 8 uur s'morgens en na 5 uur s'middags maar in een groot gedeelte van de bossen om de heide heen mogen ze de gehele dag los
Je kan op de gehele heide rond rijden op de tankpaden maar het stukje hobbel de bobbebos is in zuid hoek van de heide vlak bij de schaapskooi en als je op de camping staat de heide op rijden(links de heide op draaien aan einde camping weg) en de buitenste tankbaan aan houden kom je er van zelf
Veel plezier
Groet
Iris
Nipper the red 90
Plaats reactie