Weekend Ardennen

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Jan

Weekend Ardennen

Bericht door Jan »

Hallo, ik wil samen met mede laro vrienden voor het eerst een weekendje plannen in de ardennen. Ik zoek dus een camping en natuurlijk leuke weggetjes of ook niet, maar in ieder geval een geschikte plaats om te bivakeren en te rijden en mogelijk niet al te ver van utrecht vandaan. Wie kan mij op weg helpen??????

Eventueel mensen met ervaring in Duitsland ook welkom.

Zelf in de zomer in zuid frankrijk geweest en daar is het een walhalla om te off roaden in de landerijen.
Geerten Robers

Re: Weekend Ardennen

Bericht door Geerten Robers »

Wij zijn in april naar Inor geweest en is niet al te ver.
Van uit een camping net tenzuiden van Dinant (waar je ook mooi kunt klimmen)
Is het ongeveer een uur rijden, en die is van uit Utrecht in minder dan 3 uur te berijden.
JoMo

Bericht door JoMo »

Hoe zit het nu, mag je nu wel of niet vrij rondtoeren op onverharde wegen in de Ardennen. Hier hoor ik de meeste mensen zeggen van niet terwijl ik laatst tot twee keer toe in een klein pensionnetje in de Ardennen ben geweest waar de eigenaar zei dat het best wel kon......

Groet, Jørgen
JoMo
Maarten B

Bericht door Maarten B »

Kijk eens op www.terreinrijden.nl (weet niet hoe ik hier een aanklikbare link van kan maken), daar staan meerdere terreinen met omschijving en moeilijkheidsgraag. Incl telefoonnummers om contact op te nemen met de beheerder.

Greetz, Maarten
peter mastenbroek

Bericht door peter mastenbroek »

Het rijden op onverharde paden is in de Ardennen bij de wet verboden. Je mag daar met een auto alleen komen op wegen die echt voor auto's bedoeld zijn. De onverharde paden zijn alleen bedoeld voor bosbouw of boeren en dus voor ons verboden. Ik heb dat jaren geleden al eens uitgezocht en geloof me, ik weet alles van onverharde paden rijden!
Plaats reactie