geen dimlicht meer...
geen dimlicht meer...
hmmm, opeens heb ik geen dimlicht meer. Stadslichten doen het, dashbordverl. ook en achter werkt alles TOT ik mn dimlichten aandoe, dan valt alles weg.
Ik heb de koplampen losgekoppeld, zelfde effect. Ergens sluiting maar waar en waarom zo opeens. Ik vermoed een defect relais maar kan tot nu toe niets vinden wat daarop lijkt.
Weet iemand misschien waar die zich normaal gesproken moeten bevinden of wordt het direct vanuit de schakelaar op het licht geschakeld?
Ik heb een 90 V8 uit 89
gr
Rik
Ik heb de koplampen losgekoppeld, zelfde effect. Ergens sluiting maar waar en waarom zo opeens. Ik vermoed een defect relais maar kan tot nu toe niets vinden wat daarop lijkt.
Weet iemand misschien waar die zich normaal gesproken moeten bevinden of wordt het direct vanuit de schakelaar op het licht geschakeld?
Ik heb een 90 V8 uit 89
gr
Rik
Re: geen dimlicht meer...
Heb ik ook gehad.
Meestal is de schakelaar zover ingebrand dat dit niet meer werkt.
Nieuwe schakelaar monteren
Meestal is de schakelaar zover ingebrand dat dit niet meer werkt.
Nieuwe schakelaar monteren
van het een op het andere moment??? waar komt de sluiting dan vandaan, of zit alles op die schakelaar?
Volgens het schema zit er geen relais tussen en worden de koplampen rechtstreeks uit de schakelaar(via zekeringen) gevoed.Probeer eens om de schakelaar te overbruggen.Branden de lampen dan wel ,dan is de schakelaar gewoon defect.
Was bij mijn 90 ook het geval.
Was bij mijn 90 ook het geval.
ik heb er een nieuwe schakelaar in gezet die twee relais schakelen.
werkt perfect.
werkt perfect.
heren, u had allen gelijk, het ligt aan de schakelaar, mijn dank voor de nuttige info
Knoop er nou gelijk 2 relais aan.
Als je info/hulp wilt hebben hoor ik het wel.
Als je info/hulp wilt hebben hoor ik het wel.