Hallo mede-lotgenoten,
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is mijn 110 weer terug op de weg. Na een uitgebreide zoektocht bleek uiteindelijk dat de cylinders te ruim waren opgeboord (door het revisiebedrijf). hoewel ik zelf er al een beetje moedeloos van werd, wist de garage het geheel tot een goed einde te brengen. Uiteindelijk is de motor helemaal opnieuw gereviseerd. Alle lof dus voor de service van Get Visual in Amersfoort.
Hoewel ik nu nog voorzichtig moet inrijden, merk ik al dat de motor veel krachtiger is dan hiervoor. En (na 2 maanden P**got 205): wat is die auto toch groot!!
Chris 110
www.opwielen.nl
Hij Rijdt weer!! (eindelijk)
Re: Hij Rijdt weer!! (eindelijk)
Leuk datie ut weer doet. Graag wil ik hem een keer van dichtbij aanschouwen. Jammer dat je dat kleine, snelle, zuinige, makkelijk te verwarmen, waterdichte, geluidsarme P**geot 205 weer in moet leveren.
vr. gr. Raymond
vr. gr. Raymond
Hoi Raymond, Ik bel je binnenkort even om langs te komen om dat stuurhuis te ruilen voor die radiusarmen.
proficiat wat is dat toch weer fijn als je weer lekker kan rijden.
gr Gheert(die laatst een aandrijflijnrevisie heeft laten uitvoeren)
gr Gheert(die laatst een aandrijflijnrevisie heeft laten uitvoeren)
Euh, Gheert, Als ik het goed gezien heb op de foto in het smoelenboek, heb je een ex-mariniers-auto. Ik heb ook een ex-mariniers-auto (en ook een hoop pech, zoals je al hebt vernomen). Op mijn website (www.opwielen.nl) heb ik een 'er-zijn-er-meer-van'-lijst( [www.opwielen.nl]). Als je het leuk vindt, stuur dan ff wat meer gegevens, dan zet ik je er bij.
Gr, Chris 110
www.opwielen.nl
Gr, Chris 110
www.opwielen.nl