hierbij de medeling dat ik net 18 ben geworden en dus snel achter t stuur zal zitten van onze laro. ik hoop dat ik jullie in de toekomst kan groeten met mezelf achter t stuur.
Van harte gefeliciteerd en vele jaren achter je laro stuur.
Succes met het halen van je rijbewijs. want ik ga er maar even vanuit dat je dat nu nog moet halen.
Zal wel geen probleem worden want je weet wat er op je staat te wachten
Van harte gefeliciteerd. De magische grens is bereikt, je mag 's lands heren wegen (en/of andere onverharde paden) onveilig maken zodra dat ene papiertje binnen is.
Beetje verkeerde woord keuze; onveilig.
Die 18 jarigen zijn zal al van de brokkenpiloten volgens de maatschappij en geef ze dan ook nog een Land Rover onder hun kont...
ja en wij zijn allemaal als dertigers geboren !!!!
hallo we zijn toch allemaal 18 geweest !!! ik reed een super snelle gsi 16v en vervolgens een vr6 heb nog nooit brokken gemaakt toen (18-23 jaar)
moet er wel bij zeggen dat mijn vader met zijn 35 jaar ervaring als vrachtwagen chauffeur me altijd zei " hard rijden is geen kunst maar veilig en schade vrij rijden dat is een uitdaging)
dus van mijn kant veel succes met het halen van je rijbewijs en en veel veilige kilometers !!!
Gefeliciteerd Nick, gauw gaan rijden maar.
Vergeet je de regels niet?
Volle hand opsteken naar Series.
Slap handje naar Defenders.
Recht voor je uitkijken bij Disco's en Freelanders.("ik zag je niet"
Braakbeweging bij Jeeps en aanverwante smeerboel.
die onverharde paden zullen wel snel gereden worden. alleen eerst dat papiertje nog. heb rijles in een g*lf. had liever een mooi laro gehad. maarja vind maar s een rij school met een laro.
ik wist wel dat ik reacties van deze aard zou krijgen!
Groet, laro-bezitters van alle mogelijke types (ik weet niet of dit laatste op de laro's of op de types slaat.)
Andries