camping gezocht
camping gezocht
Gezocht camping voor zaterdag 7 tot maandag 9 augutus 2004 in Friesland voor de landroverdag op het eiland Terschelling. De afspraak is dat ik zondagmorgen over ga met de auto en ook terug kom, daarom in de buurt van Harlingen een boerderij camping zoek. Het is namelijk te ver om van Limburg (op zondag morgen te komen). En tevens ander deelnemers gezocht.
jo fo li "general"
jo fo li "general"
Re: camping gezocht
Kijk eens bij de SVR (stichting vrije recreatie). [www.svr.nl]
Boeren zat daarboven zou je zo denken he (en dat is niet negatief bedoeld)
Er gaat sowieso iemand uit Ridderkerk die kant op met een gele 109 truckcab.
Ik kwam hem onlangs tegen bij de Ikea hier in Barendrecht. (geen idee hoe hij heet)
In ieder geval veel plezier.
JW
Boeren zat daarboven zou je zo denken he (en dat is niet negatief bedoeld)
Er gaat sowieso iemand uit Ridderkerk die kant op met een gele 109 truckcab.
Ik kwam hem onlangs tegen bij de Ikea hier in Barendrecht. (geen idee hoe hij heet)
In ieder geval veel plezier.
JW
Hi,
Van SVR moet je wel lid zijn, anders kan je geen gebruik maken van de aangesloten campings.
Groet Ruud.
Van SVR moet je wel lid zijn, anders kan je geen gebruik maken van de aangesloten campings.
Groet Ruud.
Mooie camping vlak bij ons. Is een natuurcamping. Het plaatsje heet Cornjum, vlak boven Leeuwarden.In 20min. ben je in Harlingen.Natuurlijk kun je dan bij mij wel een gevulde krijgen en een koffie.
Waarom geen camping op terschelling als je toch met de auto overgaat ? of is de boot vol ?
gr.
Jan aart
gr.
Jan aart
boot is vol en de reis te lang. 4uur met de auto + caravan tot Friesland vind ik genoeg en we willen het de caravan niet aan doen weer over het water 1 keer is genoeg geweest toen in 1962 vanuit schotland naar nederland. Daarom een camping. Maar ik moet wachten tot beging augutus denk ik, iedereen is naar billingen.
jo fo li "general"
jo fo li "general"
Jo,
Heb je hier al gekeken?
[camping.startpagina.nl]
Hier is vast wel wat te vinden.
Dennis B.
Heb je hier al gekeken?
[camping.startpagina.nl]
Hier is vast wel wat te vinden.
Dennis B.