oud laptopje als navigatie-systeem
oud laptopje als navigatie-systeem
Uit de vele reacties op het berichtje van Yuri over www.multimap.com begrijp ik dat er meer ' GPS-navigatoren' op dit prikbord zitten. Daarom de volgende vraag
Ik heb een oude 486 HP Omnibook waar ik wat leuks mee wil doen. Ik denk dat ik er hooguit win95 op kan draaien. Ik ben al een tijdje aan het hannessen met een geleende Garmin-Etrex en wat gratis software van het net, maar het wil nog niet lukken.
wie heeft tips over de (liefst gratis) software die ik het beste kan gebruiken voor gps-navigatie via de laptop. een route-planner zou het mooiste zijn.
gr, Chris 110
www.opwielen.nl
Ik heb een oude 486 HP Omnibook waar ik wat leuks mee wil doen. Ik denk dat ik er hooguit win95 op kan draaien. Ik ben al een tijdje aan het hannessen met een geleende Garmin-Etrex en wat gratis software van het net, maar het wil nog niet lukken.
wie heeft tips over de (liefst gratis) software die ik het beste kan gebruiken voor gps-navigatie via de laptop. een route-planner zou het mooiste zijn.
gr, Chris 110
www.opwielen.nl
Re: oud laptopje als navigatie-systeem
Klinkt intressant alleen dat win95 krijg ik rillingen van
Mijn opstelling linux+gpsdrive zijn.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Mijn opstelling linux+gpsdrive zijn.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Een goede vriend van me heeft dat werkend gekregen,
ik zal komende week eens naar de details vragen.
(volgens mij met Route 66 software, ik geloof alleen zonder gesproken aanwijzingen)
Groet
ik zal komende week eens naar de details vragen.
(volgens mij met Route 66 software, ik geloof alleen zonder gesproken aanwijzingen)
Groet
Route 66 werkt prima.
Gps muisje op je laptop aansluiten, kijk even bij
[www.dsh2000.com]
en rijden maar.
Gps muisje op je laptop aansluiten, kijk even bij
[www.dsh2000.com]
en rijden maar.
Easy Travel heeft ook een gps modus
Kijk wel naar de systeem eisen anders krijg je een hele trage route planner
Ps Aad hoe's't
Groeten Theo Kaufmann
Kijk wel naar de systeem eisen anders krijg je een hele trage route planner
Ps Aad hoe's't
Groeten Theo Kaufmann
hoest je steeds beter of gaat het steeds beter?
ps.zijn nog steeds diep aan't nadenken(nee doet geen pijn)waarschijnlijk toch nog een keer proberen koppie d'r af persen en vlakken en dan duime maar
Goeten Theo Kaufmann
ps.zijn nog steeds diep aan't nadenken(nee doet geen pijn)waarschijnlijk toch nog een keer proberen koppie d'r af persen en vlakken en dan duime maar
Goeten Theo Kaufmann
Ola Chris,
beetje late reaktie, maar ik gebruik een Asus BVB1000 laptop met Route 66 europa en een Fortuna U2 usb GPSantenne.
Werkt perfect.
Grtz,
Arie
beetje late reaktie, maar ik gebruik een Asus BVB1000 laptop met Route 66 europa en een Fortuna U2 usb GPSantenne.
Werkt perfect.
Grtz,
Arie