film laden

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
jo

film laden

Bericht door jo »

Ik heb mooie films gezien op het net maar ik wil die graag op mijn PC hebben. Hoe moet je dat doen.

jo "general"
Timber

Re: film laden

Bericht door Timber »

Meestal met je rechtermuisknop op het filmpje klikken , opslaan als en dan ergen op een leuk plekje bewaren,

anders staan er op mijn ftp server ooknog wel wat filmpjes als je een goede verbinding hebt kun je daar aardig wat dwonloaden.

mvg johan

ps ftp server gaat vanavond om 22:00 weer online, als je wilt inloggen mail dan even help ik je even door het inloggen en zo heen
jo

Bericht door jo »

ik wil dat best proberen. Maar de films die ik wil laden zijn op een belgië syde te vinden van de salamander.be hie staan mooie filmpjes op

jo "general"
musketier

Bericht door musketier »

al komt de site uit timboektoe, de manier blijft hetzelfde.
jo

Bericht door jo »

Toch kan ik het niet, er komt alleen een foto en geen film. Probeer het eens en mail me hoe ik het moet doen.

jo "general"
Marc

Bericht door Marc »

Jo,

Wat ook nog wel eens wil helpen is om de film alleen af te spelen en daarna te kijken in je temporary internetfiles. Dat kan even zoeken zijn, maar meestal is daar een kopie terug te vinden.

Marc
Jan Schober

Bericht door Jan Schober »

als de film opent in Windows mediaplayer, kan je gewoon bij "Bestand" (of "File&quot kiezen: "Opslaan als" (of "Save as&quot

anders moet je met je rechtemuisknop op de link klikken en dan "Doel opslaan als" (of "Save target&quot

Sommige sites zijn beschermd tegen het opslaan van gegevens

Jan Schober
Stijn Schober

Bericht door Stijn Schober »

sommige films zijn ook "streaming file", deze films kun je dus allen stromend of downloadend bekijken. opslaan is niet mogelijk dan tenzij je bepaald illegale programma's daarvoor hebt die de file als het waren recorden terwijl ze afspelen.

stijn
Plaats reactie