RDW geslaagd :-)
RDW geslaagd :-)
Hiep hoera,
we hebben het gehaald, we zijn er door, komen zien en overwinnen. Daktari is geslaagd voor haar RDW keuring, en met een dikke TIEN en de complimenten van de mannen bij de RDW, alleen even de remmen in de gaten houden en nog wat bij stellen, maar voor de rest helemaal dik voor elkaar. Het blijft toch elke keer weer een verrassing hoe de mensen bij de RDW zullen reageren, ik was verbaast hoe makkelijk het ging met de omkeuring van de motor, oh wat voor een motor "Landrover" okay "hoeveel cylinder " "4" okay, misschien ook nog iets van een type nummer erbij, nee sorry daar kunnen we u niet aan helpen oh geeft niets joh zoeken we wel even uit. Zo dat was dat nu even de APK keuring "ziet er goed uit mannen" oja vervang wel even de rubberblokken aan de onderkant want deze zijn aan vervanging toe( geen apk keuring punt). Ach en zo waren we binnen een 20 minuten weer buiten. Is het dus toch wel allemaal waard geweest 8 maanden sleutelen en heel wat geleerd in die tijd.
Conclusie van deze spannende dag zorg dat je auto er gewoon schoon en netjes uitziet geen losse draden en dergelijken, als de spullen goed voor elkaar zijn en de mensen van de RDW kunnen zien dat je er aandacht aan besteed hebt dan komt het prima voor elkaar.
grt van twee zeer gelukkig mensen
Frank Korver en Henk Teunissen
"Daktari" 109B Pickup 1979
"Dawrin" LW 88 1975
we hebben het gehaald, we zijn er door, komen zien en overwinnen. Daktari is geslaagd voor haar RDW keuring, en met een dikke TIEN en de complimenten van de mannen bij de RDW, alleen even de remmen in de gaten houden en nog wat bij stellen, maar voor de rest helemaal dik voor elkaar. Het blijft toch elke keer weer een verrassing hoe de mensen bij de RDW zullen reageren, ik was verbaast hoe makkelijk het ging met de omkeuring van de motor, oh wat voor een motor "Landrover" okay "hoeveel cylinder " "4" okay, misschien ook nog iets van een type nummer erbij, nee sorry daar kunnen we u niet aan helpen oh geeft niets joh zoeken we wel even uit. Zo dat was dat nu even de APK keuring "ziet er goed uit mannen" oja vervang wel even de rubberblokken aan de onderkant want deze zijn aan vervanging toe( geen apk keuring punt). Ach en zo waren we binnen een 20 minuten weer buiten. Is het dus toch wel allemaal waard geweest 8 maanden sleutelen en heel wat geleerd in die tijd.
Conclusie van deze spannende dag zorg dat je auto er gewoon schoon en netjes uitziet geen losse draden en dergelijken, als de spullen goed voor elkaar zijn en de mensen van de RDW kunnen zien dat je er aandacht aan besteed hebt dan komt het prima voor elkaar.
grt van twee zeer gelukkig mensen
Frank Korver en Henk Teunissen
"Daktari" 109B Pickup 1979
"Dawrin" LW 88 1975
Re: RDW geslaagd :-)
Van Harte,
Daktari mag weer legaal de weg op.....
Groeten, Victor
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
Daktari mag weer legaal de weg op.....
Groeten, Victor
seriesIII 109 ambulance "Dwarsligger"
seriesIII 88 ex-belg "Jerommeke"
Heren,
Onze complimenten. Van harte gefeliciteerd.
We kunnen niet wachten om Daktari in het echt te ontmoeten.
Richard en Ireen
ploertje
Onze complimenten. Van harte gefeliciteerd.
We kunnen niet wachten om Daktari in het echt te ontmoeten.
Richard en Ireen
ploertje
Zondag heb ik de eer haar voor te rijden op de welbekende locatie waar ze meteen de terreindoop zal krijgen.
Was best wel spannend vanmiddag bij de RDW.
Maar nog leuker om daar weg te rijden met een voorlopig kenteken in je zak en een verse APK.
Tot Zondag,
Henk / Frank Darwin / Daktari
lw 88 / S III Pick-up
Was best wel spannend vanmiddag bij de RDW.
Maar nog leuker om daar weg te rijden met een voorlopig kenteken in je zak en een verse APK.
Tot Zondag,
Henk / Frank Darwin / Daktari
lw 88 / S III Pick-up
Mannen van Harte Gefeliciteerd
Knap werk.
Helaas kunnen we het resultaat dit weekend niet bekijken maar er komen vast nog wel andere gelegenheden. ( Paul gaat te varen en ik durf nog niet alleen het terrein in ben nog geen laro lady)
Veel geluk met jullie fantastische aanwinst.
Paul en Marian
Knap werk.
Helaas kunnen we het resultaat dit weekend niet bekijken maar er komen vast nog wel andere gelegenheden. ( Paul gaat te varen en ik durf nog niet alleen het terrein in ben nog geen laro lady)
Veel geluk met jullie fantastische aanwinst.
Paul en Marian
Wij zijn er helaas ook niet. ALLEBEI zijn we weg. We zitten op Texel. Valt daar nog wat in de modder te rijden
Tuurlijk durf je alleen. ( maar mag je wel van Paul??? geintje)
Misschien moeten Amanda, Jij en ik maar eens een weekendje Inor plannen
Er valt weinig te shoppen (of je moet van everzwijnleren laarzen houden, let wel dat everzwijn moet je dan eerst aanrijden )
Groetjes,
Ireen
Tuurlijk durf je alleen. ( maar mag je wel van Paul??? geintje)
Misschien moeten Amanda, Jij en ik maar eens een weekendje Inor plannen
Er valt weinig te shoppen (of je moet van everzwijnleren laarzen houden, let wel dat everzwijn moet je dan eerst aanrijden )
Groetjes,
Ireen
Onder de titel laro angels in Inor wordt vast wel lachen maar eerst maar even verder oefenen in Almere dacht ik.
He goed weekend en Texel is wel leuk al gaat er niks boven Terschelling
Marian
He goed weekend en Texel is wel leuk al gaat er niks boven Terschelling
Marian
Gefeliciteerd Frank en Henk!
Het kon ook niet anders toch? Toen dat plaatje op het bord verscheen was ik al verkocht!
Veel plezier met Daktariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
Het kon ook niet anders toch? Toen dat plaatje op het bord verscheen was ik al verkocht!
Veel plezier met Daktariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Andy&Amanda
110 300TDi,Cool Runnings
Ejjj gefeliciteerd en nu de modder in.
Groet,
Martin
(vanuit een nat Copenhaven)
Groet,
Martin
(vanuit een nat Copenhaven)
Nou Martin dan mis je niets want het regent bij ons in het noorden van het land ook al zowat de hele dag!
groet, tom
PS: heb je mudterrain banden onder je fiets?
groet, tom
PS: heb je mudterrain banden onder je fiets?

Hey Tom,
Hier al 3 dagen regen.... ik denk dat het de trein terug wordt want om nu 4 dagen tegen de wind in en in de regen te fietsen..... Haal ik mijn target niet, 500 km te weinig gefietst.
Nee geen mudterrain banden ..heb inmiddels mijn fiets ingeruild voor een waterfiets.
Wel een lightweight hier gezien in Cobenhavn.... fototje van genomen. zaten vette banden onder die een paar cm uitstaken. Verder hier veel landies.
Groet,
Martin
Hier al 3 dagen regen.... ik denk dat het de trein terug wordt want om nu 4 dagen tegen de wind in en in de regen te fietsen..... Haal ik mijn target niet, 500 km te weinig gefietst.
Nee geen mudterrain banden ..heb inmiddels mijn fiets ingeruild voor een waterfiets.
Wel een lightweight hier gezien in Cobenhavn.... fototje van genomen. zaten vette banden onder die een paar cm uitstaken. Verder hier veel landies.
Groet,
Martin
proficiat en dan zelfs nog 2 keuringen op een dag. moet helaas nog ff wachten tot de mijne terug is uit genderen maar dan zal ik Daktari zeker komen bekijken
groeten Gheert
groeten Gheert