hoi prikkers,
Welke firma in nederland verkoopt Scorpion veren sets?
Wil deze graag aanschaffen voor mijn RR.
Groetjes gilco
RR85 Blue Ranger
waar scorpion???
Re: waar scorpion???
ET coevorden is dealer van scorpion, maar bel wel even van te voren, ze hebben niet altijd alles op voorraad.
groeten Rangie
groeten Rangie
Hallo Gilco,
Volgens mij is Elephant Off-road (Simon vd Velde), Sibadawei 1, 8734 HE Oosterend (bij Bolsward). Tel 0515-331250, fax 332906, info@elephantoffroad.nl
ook leverancier van Scorpion. Mooi spul overigens, Ik heb ze zelf ook op mijn 110. Bevalt uitstekend.
Gr.
Herman110HT
Volgens mij is Elephant Off-road (Simon vd Velde), Sibadawei 1, 8734 HE Oosterend (bij Bolsward). Tel 0515-331250, fax 332906, info@elephantoffroad.nl
ook leverancier van Scorpion. Mooi spul overigens, Ik heb ze zelf ook op mijn 110. Bevalt uitstekend.
Gr.
Herman110HT
Gilco,
Scorpion is een engels aftreksel van een italiaans merk
ik kan het leveren als je echt scorpion wilt hebben maar er zijn genoeg andere opties (waarschijnlijk goedkopere).
wat wil je bereiken met het monteren van de veren (i.e. meer veerweg, alleen verhogen etc.)?????
roald
bajatech parts
Scorpion is een engels aftreksel van een italiaans merk
ik kan het leveren als je echt scorpion wilt hebben maar er zijn genoeg andere opties (waarschijnlijk goedkopere).
wat wil je bereiken met het monteren van de veren (i.e. meer veerweg, alleen verhogen etc.)?????
roald
bajatech parts