Hi there,
Gaaf hè, zelf in het terrein rijden. Wat die mannen kunnen, kunnen wij ook tenslotte (ik heb het dan even over het terreinrijden )
Heb In inor ook lekker in de modder gespeeld en heb het best naar mijn zin gehad.
Best wel lekker als je allebei uit de voeten kunt in het terrein. Is ook makkelijk tijdens de vakanties. En dat vechten om het stuurwiel..., moeten we toch maar gaan kijken naar een eigen auto -> richten we een soort "Laro Angels" op als vrije interpretatie op Charlies angels
Zal vanavond even op jullie mail reageren.
Groetjes,
Ireen
Auteur: Andy (---.speed.planet.nl)
Datum: 21-06-2004 18:49
Zondag voor het eerst echt terrein gereden! Wel met een vette kater (was zaterdagavond flink wezen stappen), maar dat mocht de pret niet drukken! Durfde volgens mij wel meer dan zonder kater dus das een geluk bij een ongeluk! Nu wordt het dus echt vechten wie mag rijden!
Hoe was het weekend? Ben benieuwd naar de verhalen!
Groeten,
Amanda
110 300 TDI, Cool Runnings
reactie op "Irene en Marianne!"
Re: reactie op "Irene en Marianne!"
Jawel we hebben nu al een conflict over wie het eerst de groene pagina leest. Dit weekend is Deffie, zo wordt de laro in huiselijke kring genoemd, van mij. Er gaat niks boven rijden in zo'n auto en ja Ireen ik kijk al om mij heen voor toch, hoewel deze auto een gezamelijk geheel is, een eigen wellicht knal gele laro.
Was best jaloers bij het bekijken van jullie foto's, heftig! Alleen dat ongeluk was minder. Zo zie je maar weer dat een goede auto veel leed kan voorkomen.
Wanneer rijden we weer in Holland en zo ja inclusief bbq?
groetjes,
Marian
Was best jaloers bij het bekijken van jullie foto's, heftig! Alleen dat ongeluk was minder. Zo zie je maar weer dat een goede auto veel leed kan voorkomen.
Wanneer rijden we weer in Holland en zo ja inclusief bbq?
groetjes,
Marian