RDW nog 27 uur

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Henk T

RDW nog 27 uur

Bericht door Henk T »

Ja, morgenmiddag RDW.
Remmen hebben we helemaal luchtvrij en hij remt als de beste, alleen nog een beetje scheef, kwestie van afstellen.
Bij het uitzetten van het contakt pruttelt ( dieselt ) de motor iets na ?? benzine motor.
Ontsteking ?? bougies te warm ??
Komen we wel uit voor morgen.

Grt Henk / Frank

Daktari S III 109 Pick-up B
exemplaro

Re: RDW nog 27 uur

Bericht door exemplaro »

veel sterkte morgen..... gaat goed komen

groetjes
Nick santana [exemplaros 2005]
Jan W

Bericht door Jan W »

Neem bloemen mee.
Verstop flessen whiskey en gevulde koeken op strategische plekken.
Hang foto's van (bijna) nakende mannen/vrouwen (ligt aan het geslacht en voorkeur van de keurmeester) aan het dashboard.
Spreek nix dan goed over de meest geweldige organisatie van Nederland "de RDW"
etc.......

Paaien

SUK6 morgen

Jan Willem
Ploertje

Bericht door Ploertje »

Frank/Henk

Veel succes morgen.

Ik vermoed dat jullie niks te vrezen hebben. Dat laatste kleine prutteltje krijgen jullie er wel uit voor morgen.

We horen het wel.

Irene en Richard
Ploertje
RoLandRover

Bericht door RoLandRover »

Succes!!
Durk

Bericht door Durk »

Henk/Frank,

succes morgen! ik ben er net door bij de RDW sinds maandag. Vandaag heb ik m'n kenteken ontvangen en direct platen laten maken: ik mag RIJEUH!

maar 't is maar net wat voor miereneuker je daar treft, de eerste maal had ik een kl**tzak (alpine-windows afgekeurd, waar ongeveer ALLE defenders, ook NIEUW van dealer meer rondrijden!), de tweede keer een vriendelijke ambtenaar die ook nog communicatieve vaardigheden had!

ik heb me bij de keuring maar wijselijk stil gehouden, laat ze maar wat pielen en zeg niet teveel voor ze weer gaan doorvragen.

Durk
Ron bolleboom

Bericht door Ron bolleboom »

aan scheeftrekkende remmen valt weinig te stellen als hij op de weg scheef gaat is dat op de remmen bank zo 50% met schoenen stellen los je niets op eerder met gelijke trommels monteren als de voering netjes is ligt het bijna altijd aan de trommels .
Plaats reactie