verjaardagspraat
verjaardagspraat
tijdens een verjaardag gaf een kennis een leuk idee, ga de modder in, en rijd je wagen na eerst gronidg gepoetst te hebben vuil.
Daarna spuit je hem over met blanke lak, en je hebt een wagen die altijd charme heeft van" explore the world"".
Heeft ooit iemand dit gezien of gedaan ?
\Joop 130
Daarna spuit je hem over met blanke lak, en je hebt een wagen die altijd charme heeft van" explore the world"".
Heeft ooit iemand dit gezien of gedaan ?
\Joop 130
Re: verjaardagspraat
Dat werkt dus niet.
De blanke lak valt er samen met het vuil evensnel weer vanaf, of je moet het er zo dik opspuiten dat het vast wordt gehouden door de lak die er naast zit.
Frans Bonnes
De blanke lak valt er samen met het vuil evensnel weer vanaf, of je moet het er zo dik opspuiten dat het vast wordt gehouden door de lak die er naast zit.
Frans Bonnes
Hee Joop,
Na ons wandelingetje vertelde je dat je zoon de wagen toch zou gaan wassen?
Is dat niet bevallen of zo? Of is je spatbordschade niet goed genoeg hersteld?
Camouflage van verborgen gebreken Joop ...?? Schande. Dat doet een Laro rijder niet. Blanke lak over modder, hoe kom je erop, eraf lukt zo.
Grtn
Marc C.
(P.s. Gisteravond nog een hoop wild gezien)
Na ons wandelingetje vertelde je dat je zoon de wagen toch zou gaan wassen?
Is dat niet bevallen of zo? Of is je spatbordschade niet goed genoeg hersteld?
Camouflage van verborgen gebreken Joop ...?? Schande. Dat doet een Laro rijder niet. Blanke lak over modder, hoe kom je erop, eraf lukt zo.
Grtn
Marc C.
(P.s. Gisteravond nog een hoop wild gezien)
Hahaha Marc ,
geen plan van mij, of voor mij, maar enkele alcoholische dorstlessers of smaakmakers, geven de hersenen mogelijkheid tot bijzondere gedachten, deze man heeft intern geregeld dat mijn spatbord weer als nieuw is, hij kreeg deze "Funny kronkel" .
MIjn doorleefde laro glimt weer , goed voor zijn tweede jeugd.
Joop,
zondag spot ik weer )
geen plan van mij, of voor mij, maar enkele alcoholische dorstlessers of smaakmakers, geven de hersenen mogelijkheid tot bijzondere gedachten, deze man heeft intern geregeld dat mijn spatbord weer als nieuw is, hij kreeg deze "Funny kronkel" .
MIjn doorleefde laro glimt weer , goed voor zijn tweede jeugd.
Joop,
zondag spot ik weer )
Gewoon 1 keer in de week wassen en daarna meteen de modder in ! Hierdoor heeft hij een altijd wisselende zeer gave look!!!
Cheers bowy
Cheers bowy
Joop, ik heb eens nagevraagd bij een prikker hier uit de straat wat een 130 zou kunnen trekken aan last. Hij had het over zo'n 8500 kg! Als dit waar is dan zit jij met je 4,5 ton er nog ruim onder. Ook al vind ik dat nog heel wat.
Dus voorlopig kan je met je herstelde turbo en met je aan-zijn-tweede-jeugd-bezig-zijnde-130 nog wel even vooruit.
Grtn
Marc C. (gaat morgenavond spotten, weinig mensen ivm voetbal ned 11-tal).
P.s. Funny-"Kronkels".. Die kronkels heeft dat met mijn achternaam te maken??
Dus voorlopig kan je met je herstelde turbo en met je aan-zijn-tweede-jeugd-bezig-zijnde-130 nog wel even vooruit.
Grtn
Marc C. (gaat morgenavond spotten, weinig mensen ivm voetbal ned 11-tal).
P.s. Funny-"Kronkels".. Die kronkels heeft dat met mijn achternaam te maken??
Waar komt dit vandaan ? van iemand met een S*ngY*ng Rexstok of een J**p ofzo ?
hehe... moet je maar eens aan Menno vragen, auto netjes in een fraaie rode lak spuiten en dan vervolgens de modder in... voordat de lak droog is... blijft "explore the world " tot in lengte van dagen 
janzzen

janzzen
Re: verjaardagspraat cq. treklast
Heb laatst een vracht wagen aanhanger verplaatst over de weg met 15.000 ltr water, dus heb wel vertrouwen in mijn laro, alleen durfde niet echt te gaan remmen, denk dat mijn laro dan dwars zal staan door al dat geweld wat aan het duwen is.
op mijn werk noemen ze mij mac Giver, daar ik steeds uit mijn wagen gereedschap weet te pakken of met een sleeplint zware objecten weet te verplaatsen
groet Joop
op mijn werk noemen ze mij mac Giver, daar ik steeds uit mijn wagen gereedschap weet te pakken of met een sleeplint zware objecten weet te verplaatsen
groet Joop
15000 liter water. Is dat geen verjaardagspraat Joop?
Da's inclusief trailer e.d. zeker 16 a 17 ton!
En uitgerekend jij had het hier ooit eens over minderwaardigheidscomplex...??
Morgen ga ik het bos op om opslag te verwijderen, de ongebaande paden op.
Zal leuk worden met dit weer.
Grtn
Marc C (Heb je m'n mailtje nog ontvangen?)
Da's inclusief trailer e.d. zeker 16 a 17 ton!
En uitgerekend jij had het hier ooit eens over minderwaardigheidscomplex...??
Morgen ga ik het bos op om opslag te verwijderen, de ongebaande paden op.
Zal leuk worden met dit weer.
Grtn
Marc C (Heb je m'n mailtje nog ontvangen?)
Inderdaad correctie, sprak chauffeur , de aanhanger weegt totaal , incl . water en pompen etc, ruim 14,5 ton, verkkeerde voorlichting maakt een leugenaar van mij.
excuses
Joop
excuses
Joop