roadbooks
roadbooks
Paul en ik zijn van plan om in Frankrijk en Spanje de bergen in te gaan. Nu las ik op de site van Les Pistes dat er waanzinnig mooie roadbooks te koop zijn. Het probleem is dat ik nergens kan vinden hoe en waar ik ze kan bestellen. Nu kan het ook aan mijn frans liggen maar heeft iemand ervaring. Of zijn er andere manieren om aan die boeken te komen.
Marian
Marian
Re: roadbooks
Zou ik ook wel graag willen weten. Mn voor Midden en Zuid Spanje.
Groet,
Marcel G
Groet,
Marcel G
Niet echt spektakel maar wel erg mooi.
Het isbn nummer is 3-00-001208-7
druckerei gugath,kleinhaderstrabe 60, 80689 munchen.
Tel 089701081
Hij kost 39,80 DM en ze sturen hem voor 12,00 DM op naar het buitnland.
Alles is nog in DM.
das degene welke ik teleen krijg maar nog niet heb gezien
dit heb ik van t net
[www.bikerdream.de]
[www.route-napoleon.com]
[www.provenceweb.fr]
[www.provenceweb.fr]
[www.dizzyadventure.com]
Het isbn nummer is 3-00-001208-7
druckerei gugath,kleinhaderstrabe 60, 80689 munchen.
Tel 089701081
Hij kost 39,80 DM en ze sturen hem voor 12,00 DM op naar het buitnland.
Alles is nog in DM.
das degene welke ik teleen krijg maar nog niet heb gezien
dit heb ik van t net
[www.bikerdream.de]
[www.route-napoleon.com]
[www.provenceweb.fr]
[www.provenceweb.fr]
[www.dizzyadventure.com]
Ik heb het boekje; Reizen met de 4x4. Het komt uit de visumgids reeks
Hier staan 14 routes in. Een op de veluwe, een in België, 2 in Duitsland, 2 in de pyreneeën (bij Perpignan),2 in Schotland en 2 in Spanje( in Catalonië).
Ik heb ze nog niet gereden want ik heb het net binnen.
Besteld bij Mediaclub.be maar is nog uit 1999 dus er kan het een en ander veranderd zijn.
Op een motor site kwam ik dit boek tegen;
"Denzl Grosser Alpen Strassen Führer. Onmisbaar naslagwerk over 532 verharde en onverharde Alpen passen.
Zomer 2004 zal de nieuwste versie verschijnen".
Nog een aantal links:
[users.skynet.be]
[bernd-bauer.bei.t-online.de]
Ik hoop dat je hier wat mee kan, Als je nog wat vindt wil ik het graag weten.
Groeten Geerten
Hier staan 14 routes in. Een op de veluwe, een in België, 2 in Duitsland, 2 in de pyreneeën (bij Perpignan),2 in Schotland en 2 in Spanje( in Catalonië).
Ik heb ze nog niet gereden want ik heb het net binnen.
Besteld bij Mediaclub.be maar is nog uit 1999 dus er kan het een en ander veranderd zijn.
Op een motor site kwam ik dit boek tegen;
"Denzl Grosser Alpen Strassen Führer. Onmisbaar naslagwerk over 532 verharde en onverharde Alpen passen.
Zomer 2004 zal de nieuwste versie verschijnen".
Nog een aantal links:
[users.skynet.be]
[bernd-bauer.bei.t-online.de]
Ik hoop dat je hier wat mee kan, Als je nog wat vindt wil ik het graag weten.
Groeten Geerten
Geerten,
bedankt voor de tips zeker de laatste site ziet er geweldig uit en bijkomend voordeel is dat ze het in het engels doen. Ik heb net een mail weg naar Les Pistes wacht even hun reactie af want dat roadbook met een track van 5 dagen door Catalonië zag er ook wel goed uit alleen is erg prijzig dus als dat overeen komt met tracks op de door jou genoemde site is de keuze snel gemaakt.
groetjes,
Marian
bedankt voor de tips zeker de laatste site ziet er geweldig uit en bijkomend voordeel is dat ze het in het engels doen. Ik heb net een mail weg naar Les Pistes wacht even hun reactie af want dat roadbook met een track van 5 dagen door Catalonië zag er ook wel goed uit alleen is erg prijzig dus als dat overeen komt met tracks op de door jou genoemde site is de keuze snel gemaakt.
groetjes,
Marian
Die Veluweroute is een hele oude route van de Recreatieve, en deze klopt allang niet meer. Al het echte mooie off-road is al afgesloten!